באולם התצוגה של מרצדס נחתה A-קלאס המחודשת - במחיר דומה לזה של הדגם מלפני מתיחת הפנים. המכונית הקומפקטית של מרצדס עברה מתיחת פנים שכוללת חזית מעודכנת עם שבכה יותר אגרסיבית, ומראה כללי יותר ספורטיבי. הפנסים הקדמיים ברב הגרסאות עברו לשימוש בלד מלא, וגם האחוריים הוחלפו בתאורת לד נאה יותר. כל הדגמים קיבלו חישוקים בעיצוב חדש ,ובגרסאות המהודרות יותר קצות המפלטים טרפזיים.
אנשי היצרן לקחו לתשומת ליבם, כנראה, את הביקורת שלנו על איכות החומרים בתא הנוסעים, והודיעו כי בתא הנוסעים שופרה האיכות, הוחלף הריפוד, הפקדים נאים יותר, וצג המולטימדיה גדל (החל מ-"7). גם רמת האבזור שופרה, ובכל הגרסאות נוספה מערכת ה'דינמיק-סלקט', שמאפשרת בחירה בין ארבעה מצבי ניהוג, ושולטת גם בבולמי הזעזועים, שהם כעת אדפטיביים. לרב הגרסאות תאורת אווירה שמשנה צבעים - ולכולן מערכת מניעת תאונה שכעת לא רק מתריעה, אלא גם יודעת לבלום.
מרצדס A קלאס
צילום: מנהל
באופן מעניין, בגרסאות ה-180 וה-200 קוצר זמן ההאצה למאה קמ"ש (8.6 ו-7.1 ש' בהתאמה), למרות שנתוני המנוע נותרו דומים – וזאת ובזכות עדכונים לתיבה. גרסת ה-250 ספורט מציעה כעת קצת יותר כח (218 כ"ס ) לעומת ה-250 הרגילה (211). גם כאן שופר נתון ההאצה למאה (6.3 ו-6.4 ש') .לגרסת ה-AMG האימתנית נוספו 21 סוסים ויש לה כעת 381 כ"ס לעומת 360 כ"ס בעבר – ובכך היא נוטלת שוב את כתר "ההוט-האץ' החזקה ביותר" מאודי RS3.
מרצדס A קלאס החדשה
צילום: מנהל