לפני מעט יותר מארבעים שנה הוצגה גרסת הטורבו הראשונה ל-911 – ומאז השושלת נמשכת. היא מעולם לא היתה המכונית המהירה בעולם, אבל הציעה המון ביצועים ויכולת בחבילה שימושית (יחסית למכונית ספורט, כמובן).
נאמנים למסורת, גם במתיחת הפנים הזו היו אנשי פורשה עדינים מאוד, מלטשים את הקיים ולא מנסים ליצור משהו חדש או שונה, חלילה.
צילום: מנהל
חישוקים חדשים בעלי נעילה מרכזית בעזרת אום מגודל אחד, כמו שמקובל במכוניות מירוץ
חדי העין יבחינו ביחידות תאורה חדשות (גם קדמיות וגם אחוריות), פגושים חדשים וגם פתחי האוורור מעל הכנף האחורית הפכו אורכיים במקום רוחביים. אם גלגל ההגה נראה לכם מוכר, אין זה מפתיע, העיצוב לקח השראה מגלגל ההגה הנמצא בתוך האחות האקזוטית יותר, ה-918 ספיידר.
צילום: מנהל
עיצוב גלגל ההגה לקח השראה מגלגל ההגה של ה-918 ספיידר
כנראה שהדרך הקלה ביותר לזהות את הטורבו החדשה תהיה להביט בגלגלים. הטורבו החדשה קורצת לעולם המירוצים עם חישוקים חדשים בעלי נעילה מרכזית בעזרת אום מגודל אחד, כמו שמקובל במכוניות מירוץ. החישוקים אגב, בקוטר 20" ורוחבם 11.5" מאחור ו-9" מלפנים – אך לא נמסרו מידות הצמיגים.
המנוע נשאר בנפח זהה, 3.8 ליטר, אך ההספק גדל במעט תודות לפתחי יניקה משודרגים בראשי המנוע, הזרקת דלק חדשה וצמד מגדשי טורבו חדשים. התוצאה היא 20 סוסים נוספים להספק: 540 בגרסת הטורבו הרגילה ו-580 סוסים בגרסת ה-S הקיצונית עוד יותר.
צילום: מנהל
ההספק צמח ב-20 כ"ס. לגרסת הטורבו הרגילה יש כעת 540 כ"ס ולגרסת ה-S יש 580 כ"ס
הביצועים כצפוי, מעולים: גרסת הטורבו הרגילה תאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 3 שניות בדיוק והמהירות המרבית הינה 318 קמ"ש. גרסת ה-S מאיצה למאה תוך 2.9 שניות ומגיעה ל-330 קמ"ש. כמו בעבר, ה-911 טורבו תצויד בבלמים קראמיים.
לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל דגמי פורשה חייג ל-3262* או לחץ כאן
צילום: מנהל
יש גם גרסת קבריולה