דגם:
יונדאי סונטה היברידית

קבוצה:
משפחתיות גדולות / מנהלים

כוח סוס: 193

מהירות מירבית: 192 קמ"ש

צריכת דלק: 17.8 ק"מ לליטר

מחיר: 179,000 ₪
יונדאי סונטה: מבחן וידאו (אנשים באוטו)
צילום: מנהל
נראות הרכב:
המכונית מיועדת לשוק האמריקאי, ניתן לראות זאת לפי החזות הארוכה. היא מאובזרת מאוד ויש לה בגאז' גדול ביחס למכוניות מנהלים. בקרב הבודקים שלנו התעוררה מחלוקת באשר לציון בעוד זוהר ומיכל התרשמו מיופייה, דני ציין שהיא אינה פורצת דרך מבחינה עיצובית ולכן קיבלה את הציון 7.

יונדאי סונטה: מבחן וידאו (אנשים באוטו)
צילום: מנהל

תא נוסעים:
האוטו מאוד יפה מבפנים, וחשוב מזה – מרווח מאוד, כך ששלושה אנשים יכולים לשבת בקלות מאחור בלי להצטופף. אם מתחשק לכם להתפנק תוכלו להפעיל את הכיסאות המחוממים ברחבי הרכב, או לחלופין להשתמש בקירור המובנה במושבים הקדמיים. על החלל המרווח והמעוצב העניקו לה הבודקים את הציון 9.
יונדאי סונטה: מבחן וידאו (אנשים באוטו)
צילום: מנהל

איכות הנסיעה:
המערכת ההיברידית משלבת בין מנוע חשמלי של 51 כ"ס למנוע בנזין בנפח 2 ל' המפיק 154 כ"ס, להספק משולב של 193 כ"ס. הביצועים טובים והכח מספק גם מבלי לאמץ את המנוע - והיא גם חסכונית בדלק: בתוך העיר היא עושה בין 14 ל-17 קילומטר לליטר. מחוץ לעיר כ-20 בלי בעיה. כמו כן, בנסיעה על המנוע החשמלי הנסיעה שקטה מאוד. כל אלו מקנים לה את הציון 9 על איכות הנסיעה ועל המערכת ההיברידית שעובדת בצורה יוצאת מן הכלל.

יונדאי סונטה: מבחן וידאו (אנשים באוטו)
צילום: מנהל

רמת האבזור הבטיחותי:
יש לה המון פיצ'רים של בטיחות, כמו למשל מערכת שמזהה סטייה מנתיב ומזהה קרבה לאוטו אחר, מערכת שמסייעת בזיהוי שטח מת במראות וכן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, כלומר לא רק שאתה קובע את המהירות היא גם מתאימה את עצמה לפי הרכב שלפניה - אם הרכב לפניה יעצור גם אנחנו נעצור. במדד האבזור הבטיחותי מקבלת 7 מתוך 8.

לסיכום:
בעד: מנוע היברידי, צריכת דלק נמוכה ואיבזור

נגד: גבוהים מקטרים שהראש פוגע בתקרה

שורה תחתונה: קניה טובה מאוד