ניקו רוזברג, נהגה של קבוצת מרצדס, ניצח בגרנד-פרי של ברזיל. ניצחון זה, במירוץ הלפני אחרון העונה, העניק לרוזברג מקום שני באליפות העולם לנהגים וסידר לקבוצת מרצדס עונה מושלמת. מרצדס מצדה זכתה באליפות היצרנים כבר עם הגרנד פרי הרוסי (11.10) ואילו המילטון הוכתר כאלוף העולם לאחר הגרנד פרי של ארה"ב (25.10). עבור רוזברג, שניצח גם במירוץ הקודם במקסיקו, היה זה ניצחון שני ברציפות וחמישי העונה. המירוץ הבא והאחרון לעונה ייערך באבו דאבי, ב-29.11.

סופ"ש מושלם
אין ספק שסוף שבוע הברזילאי של ניקו רוזברג היה מושלם. הוא הגיע למסלול אינטרלגוס שבסאו-פאולו בכושר מצוין, היה המהיר בהקפות הדירוג, זינק היטב והוביל למעשה ברציפות עד לקו הסיום. המילטון שניסה ללחוץ עליו בשלבים מסוימים, לא הצליח לעבור אותו ונראה מתוסכל בסוף המירוץ. "אנחנו כאן בשביל להתחרות. הייתה לי היכולת, אבל קשה מאוד לעקוף כאן. הייתי מאחורי ניקו ותקפתי אבל בסוף הרגתי את הצמיגים שלי" הוא סיפר בסוף המירוץ. המילטון גם היה מתוסכל מכך שהקבוצה לא לקחה סיכון וניהלה את המירוץ באופן בטוח מדי לטעמו ולרצונותיו.
פורמולה 1, ברזיל: תת אלוף רוזברג
צילום: מנהל
שלישי סיים סבסטיאן פטל שקיווה שפרארי תוכל להיות יותר קרובה למכוניות של מרצדס. הוא ניהל מירוץ רגוע למדי, כאשר מצד אחד לא היה יכול לסכן את המכוניות של מרצדס ומצד שני לא היה מי שיאיים עליו. וקביעה זו כוללת גם את קימי ראיקונן, חברו לקבוצת פרארי, שסיים רביעי. חמישי סיים ואטרי בוטאס שזינק מצוין, ניהל מירוץ נכון והקדים את ניקו הולקנברג (פורס-אינדיה), דניל קוויאט (רד-בול) והגיבור המקומי פליפה מאסה, אף הוא במכונית של וויליאמס.

גרנד פרי ברזיל
1 . ניקו רוזברג- מרצדס
2. לואיס המילטון- מרצדס
3 . סבסטיאן פטל- פרארי
4. קימי ראיקונן- פרארי
5. ואטרי בוטאס- וויליאמס
6 .ניקו הולקנברג- פורס אינדיה
7. דניל קוויאט – רד-בול
8. פיליפה מאסה – וויליאמס
9. רומן גרוז'אן – לוטוס
10. מקס ורסטפן- טורו-רוסו
פורמולה 1, ברזיל: תת אלוף רוזברג
צילום: מנהל
אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון- 363 נק'
2. ניקו רוזברג- 297 נק'
3. סבסטיאן פטל – 266 נק'
4. ואטרי בוטאס - 136 נק'
5. קימי ראיקונן – 135 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס- 660 נק'
2. פרארי – 401 נק'
3. וויליאמס – 257 נק'
4. רד-בול – 178 נק'
5. פורס- אינדיה- 120 נק'
פורמולה 1, ברזיל: תת אלוף רוזברג
צילום: מנהל