זו השנה השלישית שסרטינה היא שותפה רשמית באליפות הראלי העולמית WRC ומודדת הזמן הרשמית שלה. הקשר הזה מהווה המשך למעורבותה של החברה בעולם המירוצים מאז שנות התשעים; אז נתנה סרטינה חסות לרוכבי גרנד פרי 500 כמו מיק דוהאן – חמש פעמים אלוף העולם – ואלכס קריביליה, אלוף עולם אף הוא. סרטינה העניקה חסות לרוכבי הגרנד פרי סטה ג'יברנאו ותומאס לית'י, לנהגי הפורמולה 1 טימו גלוק, רוברט קוביקה ופדרו דה לה רוסה – וגם לפטר סולברג, אלוף העולם בראלי ב-2003. ב-2005 העניקה החברה חסות לקבוצת סאובר המתחרה בסבב הגרנד פרי העולמי בפורמולה 1, ואילו ב-2015 החתימה את נהג הפורמולה 1 מרכוס אריקסון כשגריר המותג בעולם.

עבור סרטינה פעילות זו משתלבת עם המסר העיקרי שהיא מעבירה עם DS, ר"ת של Double Security. סדרה זו הוצגה ב-1959 והחידוש הגדול שלה היה בהגנה על חלקי מנגנון פגיעים. בציר הכתר הורכבה טבעת O כדי להגן עליו מפני חבטות ואבק ושתי טבעות נוספות הורכבו בתוך השעון לאותה מטרה. בנוסף חוזק בית השעון ונאטם בחיבור שלו לגב השעון, וזה חוזק מאוד. התוצאה: עמידות בנפילה עד שישה מטרים, פי שלושה ממה שהיה מקובל, עם רמת אטימות גבוהה לאבק ולמים, עד לעומק 200 מטרים.

בסדרה PreciDrive, המוצעת עם מנגנון קוורץ (ETA 251.264), גם דגם כרונוגרף עם דיוק עד 1/100 של שנייה ותצוגה בהתאם. בנוסף, יש לדגם זה מחוג נוסף לאזור זמן נבחר שצבעו שונה. קוטר בית השעון 41 מ"מ, הוא עמיד ללחץ של 10 באר (עומק עד 100 מטרים) ועשוי פלדה 316L. הרצועה מאותה פלדה או מעור, כאשר במקרה זה התפרים זהים לצבע הנוסף בתצוגת השעון. כיאה להשראה, לטכיימטר סקלה למדידת מהירות עד 400 קמ"ש.

יבואן ארו-אסיה, שאול המלך 1 ת"א

סרטינה, DS וראלי
צילום: מנהל