אחרי 23 שנים חזר קרקס הגרנד-פרי למקסיקו, והיה זה ניקו רוזברג שזכה כאן בניצחון היסטורי. אחרי ארבע פעמים רצופות בהן פתח מהעמדה הבכירה(!) הצליח רוזברג לתרגם את יתרון המקום הראשון בגריד לניצחון, כאשר גבר על בן קבוצתו לואיס המילטון בתום קרב צמוד.
רוזברג פתח היטב והוביל לאורך כל המירוץ. ואולם המתח הגיע לשיאו לקראת סוף המירוץ, כאשר סבסיטאן פטל נעץ את הפרארי האדומה בקיר המגן וגרר יציאת מכונית קוצבת. וכך, כמו במירוץ בארצות הברית, האטת המירוץ בעקבות המכונית הקוצבת אפשרה להמילטון לסגור את הפער שפתח רוזברג. ואולם הפעם רוזברג לא טעה והצליח לשמור על המילטון מאחור. הניצחון, יחד עם פרישתו של פטל, עזרו לו לבסס את מקומו השני בדירוג הכללי.
פורמולה 1 מכסיקו
צילום: מנהל
עבור פרארי היה זה מירוץ מאכזב. פטל זינק מהמקום השלישי, אך מגע עם דניאל ריקרדו גרם לתקר בפרארי. פטל אץ לרחבת הטיפולים וירד למקום האחרון. בהמשך ניסה להתקדם אך מאמציו הגדולים שחקו את הצמיגים והוא החליק מספר פעמים אל מחוץ למסלול עד לתאונה הסופית. עוד קודם לכן נאלץ קימי ראיקונן בפרארי השנייה לפרוש אחרי תאונה עם בן ארצו הפיני ואטרי בוטס. נהגה של וויליאמס לא נפגע, ואחרי ניהול קרב נכון עם צמד המכוניות של רד-בול הצליח לטפס למקום השלישי ולהקדים דניל קוויאט וריקרדו שניהלו מירוץ טוב למדי. נהגה השני של וויליאמס, פיליפה מאסה, לא הצליח לחלוף על פני מכוניות הרד-בול למרות ניסיונותיו, ובסופו של דבר נאלץ להסתפק במקום השישי, לפני צמד נהגי פורס-אינדיה, ניקו הולקנברג והגיבור המקומי סרג'יו פרז שסיים שמיני.

גרנד פרי מקסיקו
1. ניקו רוזברג- מרצדס
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. ואטרי בוטאס- וויליאמס
4. דניל קוויאט – רד-בול
5. דניאל ריקרדו – רד-בול
6. פיליפה מאסה- וויליאמס
7. ניקו הולקנברג- פורס-אינדיה
8. סרג'יו פרז- פורס אינדיה
9. מקס וורסטפן- טורו רוסו
10. רומן גרז'אן – לוטוס
F1 מקסיקו
צילום: מנהל

אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון- 345 נק'
2. ניקו רוזברג- 272 נק'
3. סבסטיאן פטל – 251 נק'
4. ואטרי בוטאס - 126 נק'
5. קימי ראיקונן – 123 נק '

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס- 617 נק'
2. פרארי – 374 נק'
3. וויליאמס – 243 נק'
4. רד-בול – 172 נק'
5. פורס- אינדיה- 112 נק'

פורמולה 1 מקסיקו
צילום: מנהל