תערוכת טוקיו נפתחה היום, ה-28 לאוקטובר. סובארו מציגה בתערוכה את אחד מדגמי הקונספט הרלוונטיים לעולם וגם לישראל: קדימון לדור הבא של סובארו אימפרזה. הקונספט, המוצג בגרסת האצ'בק 5 דלתות, אמור להציג את שפת העיצוב החדשה של סובארו ולהיות ראשון שמייצג את הדרך שתוביל ליישום תכנית Prominence 2020″" של היצרן.
לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על סובארו אימפרזה חייג ל-3262* או לחץ כאן
"למרות שמדובר בדגם כניסה בקו הדגמים של סובארו, המרכב הקומפקטי משלב ביטויים נועזים של מרכיבי העיצוב 'דינמי וסולידי' (Dynamic & Solid) של סובארו יחד עם תחושת איכות ברמה הנמצאת מעל הקטגוריה שלה" נאום סובארו, המציינת כי תכונות אלה יהיו בכל הדגמים שלה.
סובארו אימפרזה קונספט הוצגה בתערוכת טוקיו
צילום: מנהל

הבחירה של סובארו בקונספט בתצורת האצ'בק נועדה כנראה למשוך את תשומת לבו של השוק האירופאי, וייתכן בשידור של מסר ספורטיבי, כפי שמעידים הצמיגים – והעיצוב. השילוב של תפיחות וקווים מחודדים מעניק לקונספט הופעה דינמית ובעלת נוכחות, אם כי לא מדובר בפריצת דרך.

סובארו לא מנדבת מידע רב, אבל מדווחת על מידות הקונספט. אורך בסיס הגלגלים 267 ס"מ, ואורך המרכב 440 ס"מ, רוחבו 188 ס"מ וגובהו 144 ס"מ. אלה מידות תקניות למשפחתית, פרט לממד הרוחב שייתכן וישתנה עם המעבר לייצור. כמובן, גם גרסת הקונספט מצוידת בהנעה כפולה, כמיטב המסורת של סובארו. מידות הצמיגים, 235/40R19, נדיבות ביותר, והן מתאימות לגרסאות כמו STI.

סובארו אימפרזה קונספט הוצגה בתערוכת טוקיו
צילום: מנהל