פרשת המנועים המזהמים של פולקסווגן ממשיכה לייצר כותרות. הנהלת פולקסווגן העולמית הודיעה לאחרונה כי לא פחות מ-11 מיליון כלי רכב המצוידים במנועי דיזל מסדרת EA 189 שעומדים (או לפחות אמורים לעמוד) בתקן יורו 5 יקראו לתיקון. בשלב זה היצרנית טרם סיימה לעבוד על הפתרון הטכני, אך היא מבטיחה שתמצא פתרון לנושא עד סוף אוקטובר.

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, פרסמה כי בישראל ישנן כ-11,000 מכוניות המצוידות במנועים מהסדרה הבעייתית. המכוניות נמכרו בין השנים 2009 ל-2015, בעיקר למוניות. צ'מפיון הודעה שעם השלמת הפתרון הטכני מצד היצרן, יקראו בעלי המכוניות לבצע עדכון טכני יזום (ריקול, קריאה לתיקון) באחד ממוסכי הרשת. עד אז, החליטה החברה (בתיאום עם משרד התחבורה) להפסיק את שיווק כלי הרכב בהם מותקנים המנועים המוזכרים, עד לפתרון הבעיה. היבואן מדגיש כי כלי הרכב בטוחים לנסיעה.