שנתיים לאחר שהוצג הקונספט שנקרא Q30 (כמה מקורי), וחודשיים לאחר שנחשפה התמונה הראשונה, אינפיניטי מציגה את Q30 הסדרתית במסגרת תערוכת פרנקפורט. אינפיניטי Q30 החדשה מבוססת על מרצדס A קלאס, ומהווה כניסה ראשונה של יצרנית היוקרה היפנית לסגמנט הפרמיום-קומפקט בו נמצאות אודי A3, ב.מ.וו סדרה 1 ואחרות.

העיצוב החיצוני נשאר נאמן לזה שהוצג בדגם הקונספט לפני שנתיים, עם מראה שרירי ובעל סממני שטח (חיפויי בתי גלגלים שחורים ומרווח גחון נאה, למשל). איפור השטח הנ"ל, יחד עם העובדה שממדי המכונית כמעט זהים לשל המרצדס GLA (רכב הפנאי על בסיס ה-A קלאס), גורמים לנו לתהות מדוע נקרא הרכב Q30, ולא קיבל את הסימון המקובל באינפיניטי לרכבי פנאי - QX. ביחס למתחרות בקטגורית הקומפקט-פרימיום, מדובר ברכב ארוך יחסית (בסיס גלגלים של 270 ס"מ, אורך של 442.5 ס"מ) ובעיקר גבוה - 149 ס"מ. אפילו הגרסה ה"ספורטיבית", שגובהה 147.5 ס"מ, גבוהה מהוולוו V40XC (גרסת פנאי ל-V40) שגובהה 146 ס"מ. תא המטען מציע נפח ממוצע - 368 ל'.
תא נוסעים אינפיניטי Q30

תא הנוסעים מציג מראה מודרני אם כי מעט עמוס. בכל הקשור למערכות בטיחות מתקדמות, הקטנה לבית אינפיניטי תוצע עם ניטור רכב בשטחים מתים, התרעה לפני תאונה, מערכת בלימה אוטונומית (בעיר), בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

היצע המנועים נלקח בשלמות מה-A קלאס, uכולל את מנועי הטורבו-בנזין והדיזל המוכרים (בהבדלי הספק קלים). באגף הבנזין ניתן למצוא את ה-1.6 טורבו בשני הספקים (120 כ"ס ו-20.4 קג"מ או 154 כ"ס ו-25.5 קג"מ) ובראש ההיצע ניתן למצוא את ה-2.0 ליטר המפיק 208 כ"ס ו-35.7 קג"מ. באגף הדיזל ישנו ה-1.5 ליטר שמציע 107 כ"ס ו-26.5 קג"מ או 2.2 ליטר המפיק 168 כ"ס ו-35.7 קג"מ. המנועים יוצעו עם תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה או רובוטית דו-מצמדית עם שבעה.
אינפיניטי Q30 בנסיעה

אינפינטי Q30 החדשה מוצגת בימים אלה בתערוכת פרנקפורט. היא צפויה להגיע לכבישי אירופה, וכנראה גם אלינו, בתחילת שנת 2016.
אינפיניטי Q30 מבט מאחור