בתחילת חודש יוני האחרון חשפה אופל את הדור החדש (חמישי במספר) של אסטרה, המשפחתית הקומפקטית של היצרנית. אז נחשפה גרסת ההאצ'בק, כעת מגיע תורה של גרסת הסטיישן השימושית. בדומה לעבר, גרסה זו מכונה "ספורט טורר".

לייעוץ חינם עם מומחיי הרכב של אוטו על אופל אסטרה חייג ל-3262* או לחץ כאן

אופל אסטרה ספורט טורר נחשפה
צילום: מנהל

כמו שעיניכם רואות, עיקר השינוי נוגע כמובן לחלק האחורי של המרכב, זה זוכה לתוספת של 33 ס"מ לאורך (470 ס"מ סה"כ). יחד עם תוספת לגובה של 2 ס"מ (150 סה"כ) ביחס להאצ'בק, אופל טוענת למרווח מספק לנוסעים (למרות שנתון בסיס הגלגלים טרם נחשף). תא המטען מסוגל להכיל עד ל-1630 ליטר (כ-80 ליטר יותר מהדור היוצא), אך לא נמסר נתון נפח כשכל המושבים בשימוש.

אופל אסטרה ספורט טורר נחשפה
צילום: מנהל

השאר די דומה לאסטרה שכבר הוצגה. אופל מספרת על הפחתת משקל של עד 200 ק"ג ביחס לדגם היוצא. גרסת הבסיס (לא נמסר על איזה מנוע מדובר) למשל שוקלת 1263 ק"ג כולל נהג, לטענת אופל מדובר על 130 ק"ג פחות מהגרסה המקבילה של הדגם היוצא. מבחינת מנועים, הספורט טורר תוצע עם מגוון רחב של מנועי דיזל ובנזין בהספקים שבין 95 כ"ס ועד ל-200 כ"ס.

אופל אסטרה ספורט טורר מבט מאחור
צילום: מנהל

כמו כן יוצע מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות דוגמת מערכת בלימה אוטונומית במהירויות של עד 40 קמ"ש, זיהוי תמרורים, שמירה על נתיב הנסיעה ועוד. אופל לא פרסמה תמונות של תא הנוסעים אך סביר להניח שהוא אינו שונה בהרבה מזה של גרסת ההאצ'בק.

האסטרה ספורט טורר תוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט הקרובה (15.9). בשלב זה לא ידוע מתי היא תגיע אלינו.

אופל אסטרה טורר מבט אחור-צד
צילום: מנהל