נתוני המכירות של כלי רכב דו-גלגליים במחצית הראשונה של 2015 מצביעים על התחזקות משמעותית בגזרת האופנועים הבינוניים-כבדים והקטנועים הגדולים בהשוואה לנתוני 2014. מה משמעות העובדה שיותר ויותר אנשים עוברים לכלים יקרים יותר, היא שאלה שעדיף להשאיר למדורי הכלכלה (והפסיכולוגיה). מה שרלוונטי עבורנו הוא שאנשי אבניר, שמייבאת בין השאר את אופנועי אפריליה, סוזוקי, הוסקוורנה ומוטוגוצי, בהחלט מתכוונים לרכב על הגל הזה.

הגדלת היצע משמעותית
ואכן, אבניר הכריזה על הגדלה משמעותית של ההיצע שלה בתחום עם מגוון דגמים חדשים/מעודכנים. ואלה האופנועים שהוצגו הפעם:
1. אדוונצ'ר בינוני, סוזוקי DL650XA, החל מ-79,000 שקלים.
2. אדוונצ'ר גדול, אפריליה קאפונורד, החל מ-124,000 שקלים.
3. נייקד שרירים, סוזוקי GSX S1000, החל מ-94,000 שקלים.
4. נייקד שרירים, אפריליה טואנו, החל מ-112,000 שקלים
5. סופרספורט, אפריליה RSV4RR, החל מ-146,000 שקלים: שוקל 180 ק"ג, מפיק 201 כ"ס(!) ומייצר יחס הספק/משקל יותר טוב מקוניגסג אגרה ONE:1(!!) במחיר של משפחתית "חזקה" – דיל לא רע...
אבניר מתמקדת באופנועים
צילום: רונן טופלברג
במקביל הצהיר קובי גילון, הסמנכ"ל האחראי לתחום האופנועים באבניר, על הרחבת פעילות מועדוני הרוכבים של החברה, כדרך להעמקת הקשר עם הלקוחות. "הלקוחות של היום לא מסתפקים רק במוצר טוב, אלא מחפשים ערך מוסף, השתייכות לקהילה ותשומת לב אישית", הסביר גילון את הסיבות למהלכים הקשורים ביחסים עם הרוכבים. בתוכנית: חבילות רכיבת מסלול בטורקיה לבעלי אפריליה; יובא חלקי חילוף לאופנועים ישנים של מוטו-גוצי; תמיכה במי שיחליט לשפץ מוטו-גוצי ישן ועוד.
אבניר מתמקדת באופנועים
צילום: רונן טופלברג