סוזוקי הכריזה על תיבה רובוטית דו-מצמדית, ראשונה מסוגה אצל היצרן היפני. לתיבה, המכונה בסוזוקית TCCS, ישנם שישה יחסי העברה והיא מבוססת על אותו עיקרון פעולה של תיבות דו-מצמדיות אחרות: מצמד אחד להילוכים אי-זוגיים (1, 3, 5) ומצמד שני להילוכים זוגיים (2, 4, 6). עם זאת סוזוקי לא ציינה בהודעה לעיתונות אם מדובר במצמד חד-דסקי יבש או ברב-דסקי רטוב.

בשלב זה מיועדת התיבה החדשה של סוזוקי רק לגרסה אחת. מדובר בדגם קרוסאובר עם מנוע דיזל 1.6 ליטר (120 כ"ס, 32.6 קג"מ) והנעה כפולה (All Grip) - גרסה שאינה מיובאת לישראל, מה שמונע את הגעתה לארץ הקודש בשלב זה.
צריכת הדלק של מנוע הדיזל עם התיבה הזו, כך סוזוקי, טובה מעט פחות מזו של הגרסה הידנית ב-3%: 26.4 ק"מ לליטר מול 27.3 ק"מ לליטר. בנוסף, גם פליטת CO2 נפגמה, עם 118 גרם/ק"מ מול 114 גרם/ק"מ (פער של 3.5%).

יש לציין כי מנוע הדיזל הנ"ל המשרת את סוזוקי שייך, במקור, לפיאט - במסגרת שיתוף הפעולה רב-השנים בין החברות. בהינתן העובדה שלפיאט תיבה רובוטית דו-מצמדית, סביר להניח שגם התיבה הזו הגיעה ממנה (כלומר, מדובר במצמד יבש) וסידרה לסוזוקי מופע בכורה: הראשונה בין יצרני יפן להרכיב תיבה כזו בדגמיה (גם אם רק בגרסה אחת, כרגע).