בנטלי, יצרנית דגמי הפאר-על הבריטית שבבעלות קונצרן פולקסווגן, הודיעה בסוף השבוע האחרון על שינוי משמעותי בצוות המוביל שלה, עם מינויו של סטפן סיילאף (Sielaff). סיילאף מגיע למותג הבריטי לאחר שלוש שנים בהן שימש כאחראי על עיצוב הפנים בקונצרן פולקסווגן והיה ראש מרכז העיצוב שלו בפוטסדאם.
 
סיילאף מחליף את לוק דונקרווק (Donckerwolke), שהודיע על פרישתו מהתפקיד ועל סיום עבודתו בקונצרן פולקסווגן.
 
 
בנטלי מחליפה מעצב
צילום: מנהל 
דונקרווק, שעיצב את גרסת ה-VT של הדיאבלו, עוזב את בנטלי
 
קריירה ודגמים
סיילאף סיים את לימודיו בקולג' המלכותי לאמנויות בלונדון והחל את דרכו בתעשיית הרכב בתוך הקונצרן כמתמחה במותג אודי לפני כ-25 שנה. סיילאף עלה במהירות בסולם הדרגות, ומונה ב-2006 לראש מחלקת העיצוב באודי תחת וולטר דה סילבה (de Silva). בתפקידו זה היה אחראי על עיצוב אודי A1 ואודי A7 שהושקו ב-2010.
 
רשימת הדגמים שדונקרווק אחראי להם גדולה בהרבה ומייצגת משרעת מרשימה של סוגים – מהפשוטים והעממיים ביותר, עד ספורט-על ופאר-על. מי שהתחיל בקונצרן ב-1992 היה המעצב של סקודה אוקטביה (1996) ופאביה (1999). ב-2000 הושקו דגמי אודי אותם עיצב: A2, גרסת הסטיישן ל-A4 (אוואנט) – וגרסת מירוץ לה מאן של R8. משם המשיך דונקוורק ללמבורגיני, הפועלת במסגרת אודי בקונצרן פולקסווגן. כאן עיצב את גרסת 6.0 VT של דיאבלו (2000) ואת דגמי מורצ'לאגו (2001) וגאיארדו (2003). לאחר מכן הגיע לסיאט ושם עיצב את קונספט טריבו (2007), איביזה (2008) וקונספט איביזה IBE (משנת 2010). דונקרווק הגיע לבנטלי ב-2012 ועיצב שם את המהדורה המחודשת פליינג ספר, דגם הפאר-על "הקטן" של המותג (קטן ממולסאן; מתחרה בגוסט של רולס רויס) שהושק ב-2013.
 
 
בנטלי מחליפה מעצב
צילום: מנהל 
דונקרווק היה אחראי על עיצוב ה-A7
 
דברים שאומרים
וולפגנג דורהימר (Wolfgang Dürheimer), יו"ר ומנכ"ל בנטלי, אמר: "אני רוצה להודות לדונקרווק על התרומה המשמעותית שלו לחברה בשלוש השנים האחרונות ולאחל לו כל טוב בהמשך הדרך". על המינוי החדש אמר כי "בנטלי עומדת בפני אחת מהתקופות המשמעותיות ביותר בהיסטוריה של החברה... עם הניסיון, היצירתיות והתשוקה של סיילאף אני בטוח שהוא המועמד המתאים להוביל את עיצוב דגמי המותג בעתיד".