המצב העגום של הספורט המוטורי בארץ ידוע ומוכר היטב לכל העוסקים בענף, ואפילו כאלו שרק מתעניינים בו - תקציבים יש, רשות יש, אבל ספורט מוטורי לא ממש, במיוחד אם יש לך הגה (ליגת אופנועי האנדורו עוד מצליחה להמשיך לתפקד, ברמה כלשהי).

את הפתרון מוצאים המתחרים, כמו בעבר, בעיקר מעבר לים, ובמיוחד במדינות הבלקן הקרובות אלינו גאוגרפית. הפעם מדובר בראלי יוון שיערך בסוף החודש - שלושה ימים, 470 ק"מ מדודים ועוד 360 ק"מ של קטעי קישור. שבעה צוותים יצאו לדרך, שלושה ב-T1, שניים ב-T2 ושני רייזרים. אגב, לראשונה לא מובילים את המשלחת רז והלל בצוללת הצהובה. הם, כמו שסיפרו לנו בראיון עימם, החליטו לחפש אתגר חדש.

מי כן יהיה? ב-T1 הבכירה יתחרו שי שמעוני וגדעון בן עזרא ב"האנטר" של שי; גל שחם ונמרוד אופיר ברכב שהוכן על ידי ראלי-ארט איטליה ונשכר במיוחד לאירוע, ותום בריל ויובל מלמד ברכב חדש מבניה עצמית
בהצלחה ביוון!
צילום: אייל גונן

ב-T2 יחלצו בוכנות הפאג'רו הלבן של רועי שפירא עם עידו שאקל בעמדת הנווט, והפאג'רו הכחול של גדי שפרונץ, עבורו ינווט גיא גוטליב.
בהצלחה ביוון!
צילום: אייל גונן
ברייזרים נפגוש את דני פרל הוותיק, שיחלוק רייזר 900 עם איתי מולדבסקי. הצוות השני יכלול את אורי אייזנשטיין וגידי קורנין, במרוץ בכורה בחו"ל.
רשימת הצוותים המלאה:
שי שמעוני וגדעון בן-שמואל- צוות גתוס כל-גדר
גל שחם ונמרוד אופיר- קבוצת Diadora Rally Art Team
טום בריל ויובל מלמד- קבוצת SOL Rally team (נותן חסות נוסף: ספארקו).
רועי שפירא ועידו שאקל- צוות חולון מוטורס (נותן חסות נוסף: אראן אלקטרוניקס, וידסקו, טלפארמה)
דדי שפרונץ וגיא גוטליב- צוות EDP Rallu team (נותן חסות נוסף: א.ד. מוצרי תעבורה)
דני פרל ואיתי מולדבסקי- צוות דני פרל (נותן חסות נוסף: ד.ל.ב מוטו-ספורט, מובילי רותם, פולריס ניצני עוז)
אורי אייזנשטיין וגידי קורנין (נותן חסות נוסף: פולריס ניצני עוז, דרבי בר דגים, קבוצת ראם סמואל).

בהצלחה ביוון!
צילום: אייל גונן