הישג מרשים לבר ברוך וקבוצת ISRAEL F4 בטבילת האש הראשונה שלהם העונה במרוצים בחו"ל. בר זינק מעמדת הפול, והוא סיים את המרוץ שני.

סוף השבוע התחיל קצת פחות טוב - במקצה הדרוג של המרוץ הראשון (כמקובל בליגות הנמוכות, בכל סוף שבוע נערכים שני מרוצים) סבל הרכב של בר מבעיה טכנית שלא אפשרה לבר לקבוע זמני דרוג מהירים, ודחקה אותו אחורה בגריד. למרות שבמרוץ עצמו הצליח לעקוף הרבה מאלו שזינקו לפניו, הוא נאלץ להסתפק במקום התשיעי בסיום. המרוץ השני, כאמור, היה כבר מוצלח יותר, והמקום הראשון במקצה הדרוג נתן מושג ראשון לגבי הפוטנציאל של הקבוצה השנה.

בר ברוך מטפס על הפודיום באיטליה
צילום: Giovanni cuna

בר ברוך (הקרוב אלינו, בתמונה) פותח את השמפניה

בר זינק בצורה טובה למרוץ, אולם בכניסה לפניה הראשונה לא הצליח לבלום כראוי בגלל כיול שגוי של חלוקת עוצמת הבלימה בין הסרן הקדמי לאחורי (דבר הניתן לכיוון מתא הנהג תוך כדי מרוץ). המתחרה הגרמני שהיה מאחורי בר ניצל את ההזדמנות והצליח לעקוף אותו, אולם בר התאושש במהירות ופתר את הבעיה, אך לא הצליח לחזור אל המקום הראשון.

בר ברוך יתחרה עם למבורגיני הוראקאן

בסוף המרוץ החמיאו המארגנים לבר על הנהיגה ועל תפקודו, תורמים לאווירה האופטימית בקבוצה בעקבות הישגי סוף השבוע הראשון של עונת מרוצי 2015 בליגה האיטלקית.

בר ברוך מטפס על הפודיום באיטליה
צילום: Giovanni cuna
בר ברוך. הצליח לשמור על המקום השני עד לסיום

גיל ברוך, אביו של בר, והבעלים של הקבוצה: "אנחנו מיישמים את הלקחים של שנה שעברה, ובר התאמן ושיפר לא רק את כישורי הנהיגה שלו, אלא גם את הכושר הגופני. בכדי לאפשר לו להשיג תוצאות טובות יותר, ולהיות תחרותי יותר, שדרגנו לו את צוות הקבוצה, וכולי תקווה שנמשיך לתת תוצאות דומות או טובות יותר בהמשך העונה".

התעדכנו בתוצאות המרוץ בשיחה עם גיל ובר ברוך רגע לפני העליה למטוס בדרך חזרה ארצה. קשה היה לפספס את השמחה וההתרגשות בקולם, ולנו נשאר רק לאחל להם עוד הרבה טיסות עם חיוך שכזה.

בר ברוך מטפס על הפודיום באיטליה
צילום: Giovanni cuna