סיטרואן ישראל מתחילה בימים אלה בשיווק סיטרואן C4 המחודשת אשר הוצגה לפני מספר חודשים באירופה. השינוי הבולט והחשוב ביותר, גם בשוק הישראלי, הוא ציודו של הדגם במנוע החדש והמודרני – 1.2 ליטר, 3 ציל', מוגדש המייצר 130 כ"ס ("בלו-טק") – המשתלב עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים. בכך מיישרת המשפחתית של סיטרואן קו עם 308, המשפחתית החדשה של פיג'ו. שינוי כפול זה מטפל בעקב אכילס של הדגם הקודם והיתרונות ברורים, כאשר נתון ההאצה ל-100 קמ"ש עומד כעת על 10.9 ש' (12.5 ש' בעבר).