משאיות מזון הפכו פופולריות למדי בשנים האחרונות, ואפילו הופק סרט הוליוודי שמתייחס לנושא. השילוב של אוכל טוב ומגרה שמגיע עד לסועד ובמחיר נגיש (בכל זאת, אוכל רחוב...) כנראה עושה את זה לאנשים. אולי בגלל זה הן שוטפות את ארה"ב ומתחילות לעשות את דרכן לאירופה (בקרוב גם אלינו?).

פיג'ו החליטה להגיב לרחשים סביב התחום הבוער והמבעבעים מתוך המחבת הלוהטת, והציגה קונספט למשאית מזון משלה, היישר מהיצרן. בהתחלה הרמנו גבה, אבל אז נזכרנו שהרבה לפניי שייצרה מכוניות (1882), פיג'ו התמחתה בייצור כלי מטבח שונים כמו מטחנות קפה (1840) או מטחנות הפלפל המפורסמות (החל מ-1874), ולמעשה עוסקת בכך עד היום. פתאום הכל נהיה קצת יותר הגיוני, מתבקש, בעצם.

השף א-לה פיג'ו
צילום: מנהל

Le Bistro du Lion
רכב התצוגה שנחשף מעוצב באופן עדכני ומאופיין בחזית העכשווית של דגמי פיג'ו, ואליו מחובר נגרר אלגנטי למראה ותואם להופעה, כמעט חלק מהרכב. סרחי העודף הקצרצרים ובתי הגלגלים התפורים מקנים לו מראה חטוב למדי, ולא נכעס אם נגלה כי זהו קדימון לדור הבא של פיג'ו אקספרט (תאום הג'אמפי של סיטרואן). בכל מקרה, פיג'ו ממעטת בפרטים ביחס לרכב עצמו ומתמקדת בעיקר בחלק הטעים של העסק.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

פיג'ו מבטיחה תהליך פריקה קל ומהיר של הנגרר ותכולתו מיד עם הגעתו למקום. התכולה כוללת מערכת שמע איכותית, מספר שולחנות עמידה (כולל שמשיות), דלפקי ישיבה קטנים ומכונת קפה איכותית לרווחת הסועדים. כל התכולה הזו מסוגלת לתמוך בכ-30 סועדים שייהנו גם ממוזיקה טובה – עמדת DJ תקנית עם הרכב, כולל רמקולים של פוקל ומוזיקה מוכנה של DJ אדריאנו והרפלקס – ומתצוגת התפריט וצוות המטבח בזמן העבודה באמצעות מסך טלוויזיה "46.

השף א-לה פיג'ו
צילום: מנהל

ואם כבר צוות המטבח, הרי זה זוכה למרחב עבודה מאובזר ברכב עצמו, שנפתח לכדי חלל עבודה יעיל. המטבח אמור לענות על כל צורכי המסעדה הניידת הזו, והציוד התקני כולל שני תנורי גריל, כיריים אינדוקציה עם ארבע "להבות", מכשיר טיגון עמוק ושני מקררים – אחד לשתייה קרה (350 ליטר) ואחד לשמירה על טריות המוצרים (400 ליטר).

פיג'ו תציג את רכב הקונספט הייחודי Le Bistro du Lion לראשונה מול קהל בשבוע העיצוב במילאנו (14.4.15). אנחנו מקווים שהרכב יגיע לייצור ויחכה לנו מתחת למשרד. בתיאבון.

השף א-לה פיג'ו
צילום: מנהל