מזה תקופה שאנו ממתינים לאחות הקטנה במשפחת מקלארן. עכשיו, יום לפני ההצגה הרשמית בתערוכת ניו יורק, זה קורה: מקלארן משחררת את הפרטים המלאים על המכונית שאמורה להתמודד מול פורשה 911 טורבו, אודי R8 החדשה וחברותיהן.
לא קשה לזהות לאיזו משפחה שייכת ה-570S, עם קו העיצוב המוכר משאר דגמי החברה. יחידות תאורה מסוג לד תמצאו בבייבי מקלארן, ואף דלתות הנפתחות כלפי מעלה. תא הנוסעים אינו עמוס בפרטים, אך אינו דל: מושבי עור, צג מגע בגודל 7" במרכז הקונסולה, מערכת שמע איכותית עם ארבעה רמקולים בלבד (מקלארן מבטיחה איכות צליל מעולה) וכמובן חיבור ל-GPS.
מקלארן 570S – אחות קטנה ומפלצתית
צילום: מנהל
קו העיצוב מוכר משאר דגמי החברה

לבייבי מקלארן יש אותו מנוע המוכר משאר דגמי החברה – 3.8 ליטר, טווין טורבו – כאשר כאן הוא מפיק את שיא ההספק, 570 כ"ס, ב-7400 סל"ד. שיא המומנט הוא 61.1 קג"מ, הוא נוצר ב-5000 סל"ד וממשיך בשיא אונו עד 6500 סל"ד. תיבת ההילוכים הינה אוטומטית-רובוטית (דו מצמדית) עם שבעה יחסי העברה, שמורידה את הכוח אל הגלגלים האחוריים.
מקלארן 570S – אחות קטנה ומפלצתית
צילום: מנהל
תא הנוסעים אינו עמוס בפרטים, אך אינו דל
משקל המכונית נמוך יחסית, מעמיד את המחט על 1313 ק"ג בלבד, וחלוקת המשקל עומדת על 58% לאחור ו-42% לפנים. אורכה של ה-570S עומד על 453 ס"מ, רוחבה על 201 ס"מ(!) ואילו גובהה 120 ס"מ בלבד. הגלגלים האחוריים בקוטר 20" ועוטים צמיגים ברוחב 285 מ"מ, הקדמיים בקוטר של 19" ורוחב הגומי רק 225 מ"מ.
מקלארן 570S – אחות קטנה ומפלצתית
צילום: מנהל
1313 ק"ג בלבד!

נתוני התאוצה של ה-570S לא פחות ממרשימים: 3.2 שניות אורכת התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש, ואם תמשיכו להדביק את הדוושה הימנית לרצפה, תגלו שתוך 9.5 שניות אתם כבר ב-200 קמ"ש. המהירות המרבית, אגב, עומדת על 328 קמ"ש.
מקלארן 570S – אחות קטנה ומפלצתית
צילום: מנהל