אופל ישראל יצאה במבצע המיועד לתת מענה לשתי דאגותיו הגדולות ביותר של קונה רכב חדש: סחירות ושמירת ערך. במסגרת שינוי המדיניות של המותג בישראל תציע החברה מעתה טרייד-אין עתידי לפי מחירון לוי יצחק לכל רוכש אופל חדשה. ההתחייבות תימסר החברה בכתב לכל לקוח.
כמובן, גם להטבה זו תנאים מסוימים, ואלה הם: הרכב חייב להיות מטופל לפי דרישת החברה; הרכב חייב להיות בבעלות הלקוח לפחות שנתיים, וסעיף חשוב לא פחות – ההתחייבות בטלה במידה והרכב עבר תאונה בה נפגעה השלדה.

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה: "אנו מאמינים כי בעולם הנוכחי של אי וודאות, ברגע בו אתה מתחייב מול הלקוח לקנות ממנו את הרכב – זה מעניק לו ביטחון. אני מאמין שבעולם הנוכחי יבואן רציני צריך לפעול כך. זה win win situation לשני הצדדים. אנחנו רוצים לשמר את לקוחותינו ולגרום להם להרגיש ולדעת כי אופל זה הבית. הלקוח מצדו, מקבל ביטחון בתהליך ההחלפה של המכונית בעתיד".
אופל מבטיחה טרייד-אין כבר במעמד הקנייה
צילום: מנהל