400,000 שקלים הם סכום לא מבוטל, אבל הכל יחסי. בימינו ניתן להוציא כפול ממנו בקלות על רכב חלומות אחד ועוד בלי כל התוספות שרצינו.

אבל זה מה שיש, ולכן התיישבתי מול הלוחות, ולהלן התוצאות.

כאלפיסט לשעבר ומכור לחברה ולמה שהיא מייצגת, זו הייתה חייבת להיות הבחירה הראשונה – בררה 2007, שחורה וידנית, עם חישוקי כוורת, מנוע 3.2 ל', כמובן. יותר בשביל הצליל הממכר של ה-V6 המופלא ופחות בגלל יכולת הנהיגה. אבל העיצוב האדיר של הרכב הזה משאיר אותי גם היום פעור פה...וזה עלה רק 110,000 שקלים.

חניית החלומות / האיחוד האירופאי
צילום: מנהל
אלפא בררה

כאיש משפחה עם שני ילדים צריך גם רכב שירות נוח ובטוח, שיידע גם לספק חווית נהיגה – ובשביל זה ב.מ.וו קיימת. תקוותיי להתיישב בסדרה 5 מהדור האחרון לא התמלאו בשל העלות הגבוהה, אז נאלצתי לנבור במעמקיי ה-E60 הקודמת. אומרים "יגעת ומצאת – תאמין" – מצאתי, ואני מאמין. 550 שחורה עם קיט M בשרני משנת 2008, עם מנוע 4.8 ל', V8 ו-367 כ"ס. אופציה מעניינת, די נדירה וחזקה ביותר, שתעלה 135,000 שקלים. אמנם יד 6, אבל למי אכפת? רכב מדהים ומרשים מכל אספקט. נקווה שלא יגרור עצירות משטרתיות תכופות מדיי...

חניית החלומות / האיחוד האירופאי
צילום: מנהל
תדמיינו ב.מ.וו כזו, רק בצבע שחור

לאחר בזבוז יותר מחצי מהסכום, ומתוך דאגה כנה למשפחה, הגיע הזמן לדאוג לנימי הרגש והנשמה. הרי קוראים למדור "חניית החלומות", לא?

חובה לכלול באוסף הוט האץ' מהנה ומענגת, ורצוי כמיטב המסורת הצרפתית – אך ניסיונותיי למצוא 306 GTI-6 ושחזור ימי תהילתי (נגיד) מלפני יותר מעשור עם ה-XSI לא צלחו. פשוט נותרו מעט כאלה על הכביש... אז עברתי לרנו.

קליאו
ספורט דור 2, כסופה מודל 2003, זו בהחלט אופציה ראויה, אפילו אם מעט בעייתית לתחזוקה. 172 כ"ס ב-34,000 שקלים. כרכב לפיתולי כבישי רמת רזיאל ונס הרים זה ה-אוטו... אחד מעמודי התווך של ז'אנר ההוט האץ' לדורותיו, ואמת מידה ראויה. ובטח עוד אפשר ללחוץ במחיר.

חניית החלומות / האיחוד האירופאי
צילום: מנהל
רנו קליאו ספורט

מה חסר לנו? רודסטר חזקה, ומכיוון ש-S2000 קשה למצוא ומחירה יקר בטירוף, ומיאטה כבר קצת נמאסה, הלכתי שוב לכיוון האירופאי, והפעם לשטוטגארט. פורשה בוקסטר כחולה משנת 2001, עם מנוע 3.2 ל', 250 כ"ס, הנעה אחורית ומנוע מרכזי היא עוד אופציה טובה לסופשבוע מהנה במיוחד. אמנם לא צעירה, אבל עדיין אחד מרכבי הנהיגה הטהורים והמוצלחים ביותר; אין מה לעשות, צריך להתפשר. תענוג זה יעלה 121,000 שקלים, אז נקווה שיישאר קצת עודף מהרנו ואם לא – כבר נמצא מאיפה להשלים. הילדים הרי לא באמת חייבים ללכת לאוניברסיטה. אפילו ביבי אמר.

חניית החלומות / האיחוד האירופאי
צילום: מנהל
פורשה בוקסטר

יצא לא הכי מקורי ודי אירופאי, ושלא כצו השעה כל הארבע אטמוספריות ולא הכי חסכוניות. אבל בשבילי זהו חלום אמיתי, בטח אחרי נהיגה בסופרב 1.8 ל' ארוכה ומינסטריאלית להחריד... איש משפחה לא?

רוצים לספר לנו מה אתם הייתם קונים ב-400,000 שקל? – שלחו אלינו את החלום שלכם ל[email protected]