פיג'ו ישראל החליטה להתחרות גם על כיסו של רוכש הסטיישן המשפחתי, והיא עושה זו באמצעות הוזלה של גרסת SW של פיג'ו 308 החדשה.

חברת לובינסקי הודיעה על הפחתת מחיר 308 סטיישן ב-5000 שקל, מה שמביא את המחיר ל-135,000 שקלים ומקרב אותו מאוד למתחרות החזקות בתחום; יונדאי I30CW, למשל, מוצעת ב-132,000 שקלים. בניגוד לרוב המתחרות בתחום, לסטיישן של פיג'ו – הארוכה מהגרסה הרגילה ב-34 ס"מ (ל-459 ס"מ) – יש בסיס גלגלים מוארך ב-11 ס"מ (ל-273 ס"מ), מה שתורם רבות למרווח רגליים משופר מאוד ולנפח הטענה גדול: 660 ליטר עד 1775 ליטר. ה-308 סטיישן מוצעת עם רמת אבזור גבוהה יחסית, כמו כל גרסאות הדגם הזה.
בשנים האחרונות התחזק תחום הסטיישן המשפחתי באופן בולט ובעיקר בציי הרכב. כעת נותר לראות האם 308 סטיישן תצליח להוות תחרות לגרסאות הסטיישן המצליחות כאן, וזו תלויה מן הסתם בהנחה אותה יקבלו הציים. על רקע זה יש לציין שבשנים האחרונות העדיף המותג להתמקד בלקוח הפרטי ולא בציי הרכב.