לנד רובר פרסמה היום (23.2) עוד פרטים על ריינג' רובר אווק המעודכן, כשבוע לאחר התקציר, עשרה ימים לפני הצגתו בתערוכת ז'נבה. בדגם המחודש שינויים בעיצוב החוץ, שיפורים בפנים, מערכות בטיחות נוספות ומנוע דיזל חדש.
הופעה משופרת
חזית האווק חודשה לגמרי. הרכב זכה ליחידות תאורה חדשות מסוג לד, פגוש חדש ונוכח יותר בהופעתו מאשר בעבר, סבכה מעודכנת ופתחי אוורור במכסה המנוע, בחלק הקרוב לשמשה. רכב הפנאי האופנתי זכה גם לחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ולמגוון צבעי מרכב רחב יותר.
ריינג' רובר אווק – מתיחת פנים
צילום: מנהל

גם תא הנוסעים עודכן, ולנד רובר מדווחת על חומרים משופרים (במיוחד באזורי הדלתות), מושבים חדשים, מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע 8" ועוד. מערכות הבטיחות שהצטרפו למפרט כוללות שמירה על נתיב נסיעה, בלימה אוטונומית ועוד.

הספק עדיף
בנוסף, חידשה לנד רובר בתחום הדיזל. בעוד מנוע הבנזין נותר כשהיה (2.0 ל' טורבו, 240 כ"ס), מנוע הדיזל הישן (2.2 ליטר) מפנה את מקומו. המנוע החדש, TD4, עשוי אלומיניום וקל מקודמו; נתון הנפח, יש לציין, לא נמסר. מנוע זה מוצע בשתי רמות הספק: 150 כ"ס או 180 כ"ס.
ריינג' רובר אווק – מתיחת פנים
צילום: מנהל
לנד רובר מציינת כי רמת הרעש והרעידות של המנוע נמוכה – ומדגישה את נתון צריכת הדלק: 23.8 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית (150 כ"ס) או 20.8 ק"מ לליטר בגרסת ה-180 כ"ס. לנד רובר אינה מתייחסת לתיבת ההילוכים, אך לא נופתע אם תהיה זו תיבת ה-9 הילוכים המוכרת.

ריינג' רובר אווק המעודכן יוצג כאמור בז'נבה ויגיע לכבישי אירופה באוגוסט הקרוב.
ריינג' רובר אווק – מתיחת פנים
צילום: מנהל