סיפרנו לכם כבר על חזרתה של הונדה לתחום רכבי הפנאי הקטנים עם דור חדש ל-HR-V הוותיק. כעת, לאחר שהוצגו הגרסה היפנית (הונדה וזל) והגרסה האמריקאית, הגיע תורה של זו האירופאית.
הדור החדש של ה-HR-V עושה שימוש בפלטפורמה B של הונדה והוא דגם גלובלי, כזה המיועד לכל העולם (בהתאמות נדרשות). מבחוץ ה-HR-V האירופאי דומה-עד-זהה לגרסה היפנית דווקא, שעיצובה מתוחכם מעט יותר מזו האמריקאית. תא הנוסעים, לעומת זאת, זהה בשלוש הגרסאות.
צילום: מנהל
ה-HR-V עשוי להגיע אלינו עם מנוע 1.5 ליטר
עיקר החדשות
החדשות החשובות עבורנו לא קשורות בעיצוב הרכב או ברמת האבזור שלו, אלא נמצאות מתחת למכסה המנוע. ה-HR-V האירופאי יוצע בתחילת הדרך עם מנוע דיזל 1.6 ליטר (120 כ"ס) ומנוע בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר המייצר 130 כ"ס. התיבה התקנית לשני מנועים אלה היא ידנית עם שישה הילוכים. כאופציה, תוצע תיבה אוטומטית-רציפה עם מנוע הבנזין. בשלב זה הונדה לא מפרסמת נתוני ביצועים או צריכת דלק.

מהונדה ישראל נמסר כי ה-HR-V צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של שנת 2015, אך כרגע עוד אין פרטים על יחידות ההנעה או המחיר המשוער.
צילום: מנהל