חברת אוטו-ארט, היבואנית החדשה של אסטון-מרטין עדיין לא החלה לפעול באופן מלא ורשמי, אך כבר כעת מסתמן שהזיכיון על יבוא המותג היוקרתי הבריטי יעבור לבעלי אוטו-דיל.

זיכיון היבוא, ששייך כיום לחיים דנינו, אמור לעבור לידי תומר דותן ומאיר אוחיון, מבעלי רשת הטרייד-אין הגדולה. יבוא המותג הבריטי הנחשב ייעשה במסגרת חברה נפרדת, ולא כחלק מפעילות אוטו-דיל. כרגע מסתמן שאולם התצוגה של אסטון-מרטין בהרצליה, ששירת בעבר את פורשה, יעבור לידי דותן ואוחיון כמו גם מלאי המכוניות. העובדים צפויים להישאר בחברה לפחות בשלב הראשון.

אוטו-דיל, שהוקמה ב-1997, היא חברת הטרייד-אין הגדולה בישראל, עם כ-8000 מכוניות לשנה. החברה, בה שותפה גם אלייד, החברה האם של צ'מפיון מוטורס, היא זרוע הביצוע של יבואני אודי, סיאט, סקודה ופולקסווגן. בנוסף לצ'מפיון, אוטו-דיל אחראית לעסקאות היד שנייה של סמל"ת (פיאט, אלפא, לנצ'יה) והמותגים קרייזלר ופורשה. לרשת ארבעה מרכזים בארץ (בני-ברק, ראשון לציון, ירושלים וחיפה).

לדותן ואוחיון ניסיון רב גם ברכבי יוקרה, ומעבר לאלה שהם מוכרים היום (אודי), ואלה שמכרו בעשור הקודם (מרצדס) הם מכרו לאחרונה פרארי משומשת במחיר של 1.5 מיליון שקל.
מסתמן: יבוא אסטון מרטין יחליף ידיים
צילום: מנהל