סדרה 2 של ב.מ.וו, שהוצגה ב-2014, כוללת גרסאות קופה וקבריולט של סדרה 1 – כאלה עם הנעה אחורית – וגם את אקטיב טורר: מיניוואן על בסיס רצפת מיני (UKL1), עם הנעה קדמית או כפולה.
לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על דגמי ב.מ.וו חייג ל-3262* או לחץ כאן

שבעת המושבים
ב.מ.וו הציגה כעת גרסת שבעה מושבים לאותה סדרה 2 'אקטיב טורר'. המילה "גראן" מכריזה לא רק על ממדים גדולים אלא גם על המטרות: רנו גראן סניק וסיטרואן גראן פיקסו – גרסאות שבעה מקומות למיניוואנים קומפקטיים.

ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר: מיניוואן לשבעה
צילום: מנהל
סדרה 2 גראן טורר החדשה. מקום לשבעה נוסעים
הממדים גדלו. בסיס הגלגלים התארך ב-11 ס"מ ביחס לאקטיב טורר ל-278 ס"מ; המרכב הוארך ב-21 ס"מ ל-456 ס"מ; הגובה גדל ב-5 ס"מ, ל-164 ס"מ. תוספת הגובה מציעה לא רק מרווח ראש עדיף אלא גם תנוחת ישיבה זקופה יותר, כזו המאפשרת ישיבה עם רגליים לא פשוטות; התוצאה: מרווח ברכיים עדיף ליושבי השורה השלישית.

אלה יכולים לשפר עוד יותר את מרווח הרגליים מכיוון שניתן להזיח את השורה השלישית בטווח של 13 ס"מ. אותה תוספת באורך ובבסיס הגלגלים אפשרה גם להגדיל את נפח ההטענה, וזה גדל מ-645 ל-865 ליטר, ועם השטחת המושבים מביא את הנפח הפנימי ל-1900 ליטר.

ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר: מיניוואן לשבעה
צילום: מנהל
נישה חדשה עבור ב.מ.וו
על חמישה ועל ארבע
חמישה מנועים בהיצע הגראן טורר: דיזל ובנזין, שלושה וארבעה צילינדרים – וכולם מוגדשים. למנוע החלש בהיצע 116 כ"ס ואילו החזק מנפק 192 כ"ס. התיבות לבחירה הן ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 8 הילוכים וההנעה קדמית עם אופציה לכפולה בדיזל החזק.

גראן טורר מוצע בארבע רמות אבזור, ואחת מהן היא "חבילה M". זו כוללת מושבים בעלי תמיכה צדית משודרגת, ומרכיבי עיצוב אווירודינמיים ואגרסיביים וכמובן חישוקים גדולי קוטר. בנוסף, מוצעת בגרסה זו מערכת בידורית לילדים הנקראת “myKIDIO”, אלא שזו זמינה בשלב זה רק בגרמניה.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר: מיניוואן לשבעה
צילום: מנהל