קאדילק DTS מעולם לא ריגשה אף אחד, היא גם לא תוכננה לכך. זוהי מכונית סדאן אמריקנית גדולה שמקורה בעידן שלפני ההתחדשות שעוברת קאדילק בשנים האחרונות. לכן ידיעה על אחת כזו מודל 2006 שעברה 20,000 מייל ומוצעת למכירה פומבית לא אמורה לעניין איש. אבל יש עניין, וזה נובע מכך הוא שהקאדילק המדוברת היא אחת מיוחסת – זו ה-DTS האישית של וורן באפט, הגורו הגדול של המשקיעים ואחד מעשירי תבל.

בניגוד לרבים מעשירי העולם הנהנים מכל הטוב שיש לעולם הרכב להציע, באפט, שהונו מוערך בכ-74 מיליארד דולר, רוכש מכוניות לא ממש יקרות ואלה משרתות אותו שנים רבות. הוא מחליף אותן לעיתים רחוקות, וכאשר הוא כבר עושה זאת הוא דואג להיטיב עם אנשים נוספים. כך למשל בשנת 2006 הוא מכר את הלינקולן שלו במכירה פומבית ותרם את הכסף לצדקה.
וורן באפט מציע את הקאדילק שלו במכירה פומבית
צילום: מנהל
ה-DTS מעולם לא ריגשה אף אחד. עכשיו אולי כן

הפעם הגיע תורה של הקאדילק DTS ששירתה אותו תשע שנים. ערכה של המכונית בשוק האמריקני עומד על כ-12,000 דולר, אך לאור הייחוס המשפחתי והחתימה שהותיר באפט מעל לתא הכפפות, היא צפויה להימכר במחיר גבוה משמעותית. המכירה הפומבית תיפתח באתר המכירות 'פרוקסיביד' (Proxibid.com) ב-11.2.15 ותיסגר כשבוע לאחר מכן. כל ההכנסות יועברו לארגון ".Girls, Inc" שעיקר פעילותו בחיזוק נערות ומתן ביטחון להן בקהילות שלהן.

גם אתם מוזמנים להשתתף במכירה ולהציע סכום נאה עבור ה"מציאה". במידה ואין בידכם הממון אתם יכולים לצפות בסרטון החביב שהכין אתר המכירות. תיהנו: