כאשר ניסאן GT-R הופיעה לראשונה לפני כ-7 שנים, היא הרשימה, מאוד, את עולם הרכב. למרות מרכב גבוה (יחסית) וכבד (יחסית), היא הראתה, בעיקר בכביש מפותל, להרבה מהחטובות והאקזוטיות את ארבעת המפלטים שלה. הוסיפו לזה תג מחיר צנוע (יחסית) ותקבלו מוצר שהפך בין ליל לחלומם הרטוב של צעירים חסרי מנוח.

פרארי 458 הגיחה אל אוויר העולם שנתיים מאוחר יותר, וכמו ה-GT-R גם לה היו ביצועים מהסוג הנכון. בניגוד לניסאן, ל-458 היה עיצוב ששידר "מכונית-על עם מסורת, מעכשיו", כזה שאי אפשר להישאר אדישים אליו. לפני כשבוע הציגה פרארי את המחליפה ל-458, 488 GTB, המצוידת במנוע טורבו חדש.

בעלים של שתי מכוניות כאלו, נעו בכביש מהיר ורחב (בעל חמישה נתיבים) אי שם בטיוואן הרחוקה. הסרטון הגיע ממצלמת נסיעה שהותקנה במכוניתו של נהג הנוסע בנתיב האמצעי. בסרטון הקצרצר ניתן לראות את נהג הניסאן עוקף במהירות משמאל, ותוך שבריר שנייה מגיח מימין נהג הפרארי כאשר הוא חולף שמאלה, ונכנס כמעט ב'כוח' לפני נהג הניסאן.

נהג הניסאן מפנה את המכונית מעט שמאלה, בכדי לא להגיע למצב של פגיעה בין שתי מפלצות התאוצה. בעקבות מהלך זה, ה-GT-R מאבדת אחיזה וניסיון התיקון של נהגה מוביל לפגיעה במכונית הנמצאת בנתיב האמצעי, ומסחררת אותה. לנהגים שלום. לאגו של בעל הניסאן, כנראה פחות.