היום אנו מציגים את הדור השני של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו שהוצג בשנת 2013 והגיע אלינו ב-2014. הפיקאסו הוא מיניוואן קומפקטי, מתחרה בכלים דוגמת פיג'ו 5008 וקיה קארנס. בהשראה של האמן שאת שמו הוא נושא, פיקאסו מציע מראה מעניין, מודרני, בעל נוכחות ואופי, לא עניין של מה בכך בקטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים.
תא הנוסעים מרשים בעיצובו ומעניק ליושבים בו הרגשה מיוחדת בזכות אווירה "סיטרואנית" ייחודית. אותה אווירה מורגשת יותר בגרסה זו, המאובזרת מבין השתיים המוצעות. בגרסה זו שילוב צבעים נאה, פרטי אבזור ייחודיים כמו מסך מוקרן למחוונים, תאורת לד בדלתות ועוד. מסך המגע המרשים שבמרכז הקונסולה אחראי לתפעול מרבית המערכות אך אינו אינטואיטיבי מספיק. לזכות הפיקאסו נרשם גם מרחב טוב לנוסעים בכל השורות.
הפיקאסו מוצע בישראל עם שלושה מנועים. לגרסת הבסיס מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר (115 כ"ס) המשודך לתיבה רובוטית; גרסת הבנזין מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר בעל הספק נאה של 165 כ"ס ותיבה אוטומטית עם ביצועים טובים למדי; לגרסה הבכירה מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר (150 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית. הביצועים טובים מאוד בגרסה זו וגם צריכת הדלק מפתיעה לטובה.
רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.




סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.