פורשה מציגה GT4, הגרסה הקיצונית ביותר של פורשה קאיימן, ומציידת אותה עם מנוע 3.8 ליטר המייצר 385 כ"ס. ההספק של הגרסה החזקה עד כה, GTS, היה 340 כ"ס.
מופע עם מסר
עיצוב ה-GT4 שונה מהגרסאות האחרות של הקאיימן, ובולט עם שלושה פתחים גדולים ואגרסיביים למראה בפגוש הקדמי, כנף אימתנית מאחור, וחישוקים גדולי קוטר ("20). בתא הנוסעים בולטים מושבים בעלי תמיכה צדית משודרגת, ושימוש נרחב באלקנטרה (במושבים, בדשבורד ובגלגל ההגה).
נחשפה פורשה קאיימן GT4
צילום: מנהל
קאיימן GT4. הקאיימן הקיצונית ביותר עד כה
המנוע, בוקסר 6 צילינדרים בנפח 3.8 ליטר, זהה לזה המשרת את 911. ההספק, כאמור, הוא 385 כ"ס ואלה מושגים ב-7400 סל"ד. קאיימן GT4 מוצעת רק עם תיבה ידנית (6 הילוכים), והכוח מועבר לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה.
ביצועים והישגים
הביצועים כצפוי, טובים מאוד. תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 4.4 שניות בלבד, והמהירות המרבית הינה 295 קמ"ש. על התאוטה מופקדת מערכת בלימה משודרגת הכוללת בלמים קראמיים. את מבחן הנורבורגרינג עברה ה-GT4 עם תוצאה מרשימה של 7:40 דקות; מהיר ב-14 שניות מרנו מגאן קאפ טרופי. סליחה, היינו חייבים.
החשיפה המלאה בתערוכת ז'נבה, בשבוע הראשון של מרץ.
נחשפה פורשה קאיימן GT4
צילום: מנהל