ב-3 בינואר, השנה, ספינת מטען בשם Hoegh Osaka שהובילה (בין היתר) אלפי מכוניות יוקרה ופאר, יצאה את חופי בריטניה אל עבר סינגפור – אחת המדינות היחידות בעולם בה מכוניות יקרות אפילו יותר מבארץ, אך רוויות מליונרים. היציאה הייתה בשעה 8:30 בבוקר, ותוך פחות מ-45 דקות, לפני שהספיקה להשלים שבריר ממסעה, היה ברור שהיא לא עומדת לסיים אותו. מפגש עם שרטון כמעט והטביע את הספינה, ורק לאחר מאמצים רבים הצליחו אנשי הספינה וכוחות ההצלה להציל את הספינה, והיא התייצבה כשהיא נוטה על צידה בזווית של 52 מעלות.



אבל כאן לא תמו תלאות הספינה האומללה. אחת מספינות הגרר שהגיעה לעזרת הענקית ההפוכה התנגשה בה וקרעה פתח בדופן הספינה. ולא פחות מ-3000 טון מים חדרו פנימה לפני שהצוות הצליח לתקן את הקרע ולשאוב את המים ולהמשיך בגרירת האוניה בחזרה לנמל. וכך, רק ב-27 לינואר הצליחה האוניה להגיע לנמל והחלה פריקת מכוניות הפאר מבטנה – שחלקן נשא סימני טראומה ברורה על גופם (מלבד נזקי מים, כמובן).

יותר מ-1,400 מכוניות מסוג יגואר, ריינג רובר, רולס רויס, פורשה ומיני היו בבטן הספינה, והנזק נאמד בעשרות מיליוני דולרים.