אורי להב: "סמל"ת שואפת להכפיל מכירות" - אוטו

אורי להב: "סמל"ת שואפת להכפיל מכירות"

יבואנית קבוצת פיאט וסובארו מצפה לגידול בכל המותגים

קבוצת סמל"ת, יבואנית קונצרן פיאט וסובארו, ניצלה את השקת איווקו דיילי החדש בארץ כדי לסכם את פעילותה ב-2014 ולספר על האסטרטגיה שלה ל-2015.

אורי להב, מנכ"ל הקבוצה, אמר כי המטרה נותרה כשהייתה: להיות בין חמשת היבואנים המובילים בארץ, ולהגיע למכירות של 20,000 מכוניות בשנה – יותר מכפול ביחס למכירות הקבוצה ב-2014.
בסמל"ת ציינו גידול של 25.5% במכירות לסך 9596 מכוניות, כאשר עיקרו בא בזכות העלייה במספר רכבי סובארו שעלו על הכביש. סמל"ת צופה עלייה של 30% בסך המכירות, לעמידה ביעד של כ-13,000 מכוניות ב-2015. היעד ל-2016 עומד על 16,000 מכוניות.
עיקר הצמיחה של סובארו תגיע בזכות ה-B4

לפי להב עיקר הצמיחה תגיע מחידוש מבחר הדגמים בסובארו, בעיקר עם סובארו B4 החדשה. בנוסף, לקראת סוף המחצית הראשונה של 2015, יגיע לכאן רכב הפנאי פיאט 500X שיוצע גם עם תיבה אוטומטית. ה-500X, למרות שמו, יושב על רצפת פונטו וזהה, פרט לעיצוב, לג'יפ רנגייד החדש.
גם החטיבות המסחריות של פיאט יתרמו למאמץ הכולל. בימים אלה מושק כאמור הדיילי הגדול והחשוב לקבוצה שבא מבית איווקו. הדגם החדש מוצע עם תיבה אוטומטית בעלת שמונה הילוכים, ואתו שואף היבואן לקרוא תיגר על עליונות מרצדס ספרינטר בתחום המסחריות הגדולות. באמצע השנה ינחת במחלקה המסחרית פיאט דובלו המחודש שזכה לעיצוב מודרני יותר ולעדכונים נוספים. הדגם המחודש יחליף את הנוכחי שהפך להיות המצליח בקבוצה.
פיאט 500X יגיע אלינו במחצית שנת 2015

גם באלפא
לקראת סוף 2015 תושק בארץ גם 4C ספיידר של אלפא-רומיאו. אבל החדשה החשובה באמת של אלפא עשויה להגיע אלינו בסוף 2015 או בתחילת 2016. מדובר בג'וליה שמבוססת על פלטפורמת ההנעה האחורית החדשה של אלפא. דגם זה אמור להיות ראשון ברנסנס הגדול של המותג האיטלקי הצפוי בשנים הבאות, שיאופיין בשפע דגמים חדשים. בסמל"ת מצפים כבר זמן רב לג'וליה החדשה זה, לאחר שבשנים האחרונות נאלצו להסתדר עם מבחר דגמים מצומצם של אלפא.
פיאט עצמה אמורה להציג ב-2016 משפחתית שתצויד גם בתיבה אוטומטית ותיוצר בתורכיה. גם למכונית זו ממתין היבואן, כמובן, בכיליון עיניים.

     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות