החל שיווק אודי TT החדשה, ומכוניות ראשונות כבר נחתו בארץ. ה-TT החדשה נשענת על פלטפורמת MQB, המשרתת דגמים רבים נוספים של הקונצרן (גולף, אוקטביה, לאון ועוד), וכאן מדובר בגרסה מקוצרת שלה, עם בסיס גלגלים של 250.5 ס"מ.
בשלב ראשון מגיעה אלינו ה-TT עם מנוע ה-2.0 ליטר (230 כ"ס) ותיבה דו-מצמדית. הדגם החדש מוצע עם הנעה קדמית או כפולה – הראשונה מאיצה למאה קמ"ש ב-5.9 שניות ואילו השנייה, למרות תוספת המשקל, מקזזת 0.6 שניות מנתון זה, בזכות הורדת כוח יעילה יותר לכביש. שתיהן, אגב, מוגבלות ל-250 קמ"ש. גם ה-TT רודסטר יוצאת לדרך המקומית וגם לה אותו מנוע (6.1 ו-5.6 ש' למאה, בהתאמה).
צילום: מנהל

המכונית החדשה התייקרה במעט לעומת הדור המוחלף, אך תוספת מחיר זו מתקזזת במידת מה עם עלייה ברמת האבזור. מחיר אודי TT החדשה הוא 349,300 שקל בגרסת הקופה (366,400 שקל לקוואטרו) או 373,000 שקל לרודסטר (390,000 לקוואטרו).

כל הגרסאות כוללות מערכת מולטימדיה עם בלוטות' ותפעול מההגה; אפשרות החלפת הילוכים מההגה; בקרת אקלים מפוצלת; פנסי קסנון מלפנים ותאורת לד מאחור; שילוב של עור ואלקטנרה לריפוד מושבי הספורט ולדיפון התא. חבילת 'דיזיין' (12,000 שקל) כוללת מפתח חכם עם לחצן התנעה, וחישוקים גדולים יותר ("18; "17 בסטנדרט). בעתיד צפויה להגיע לארץ גם גרסת TTS (עם 310 כ"ס).

צילום: מנהל