אחרי שהרגילה אותנו שמכוניות עממיות שלה מגיעות מקוריאה צפויה שברולט ישראל לעבור להתבסס על כלי רכב שיגיעו מצפון אמריקה. כך ספרו אנשי UMI, היבואן, במפגש עם עיתונאים לרגל סיכום שנת 2014 המאוד מוצלחת שלהם בה הציגו גדילת מכירות אדירה בשברולט (81 אחוזים) ובקאדילק (78 אחוזים).

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

איאן ניקולס סגן נשיא ג'נרל מוטורס דרום-אפריקה (שהינה האחראית האזורית על השוק הישראלי), סיפר שתוך שנים ספורות המכונית היחידה שתמשיך להגיע אלינו מקוריאה תהיה הספארק הקטנה. הוא גם סיפר שהמכונית הראשונה שתחל במעבר הגורף של החלק העממי לאמריקה תהיה הקרוז החדשה שתגיע אלינו ב-2016 רק משם.

שברולט חוזרת לאמריקה
צילום: מנהל

כידוע מעבר זה הינו תוצאה של החלטת GM להפסיק את פעילות שברולט אירופה. המעבר הגורף אומר שכל המכוניות של שברולט יגיעו אלינו בעתיד בתקינה אמריקנית ולא אירופאית. דויד עיני, מנכ"ל החברה, סיפר שהוא מקווה שיהיה מהלך התאמה מבחינת המס הירוק למכוניות בתקינה אמריקנית (בדומה למהלך שהתרחש לאחרונה במכוניות היברידיות). בכירי UMI הסבירו שהם נערכים למצב שהייצור האמריקני יהיה אכן יקר יותר אבל הם מאמינים שהפיצוי יהיה מחירי ההובלה הזולים יותר והמכס הנמוך ב-7 אחוזים.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

ובינתיים
לפחות כרגע מסתמן שהחדשה העיקרית של שברולט ב-2015 תהיה הקרוז המעודכנת שתנחת כאן בסוף הרבעון הראשון. אבל השנה שאחרי, 2016, מסתמנת כמהותית למדי עבור היבואן. כאן כבר מדובר בחידושים מהותיים ומאוד חשובים עם נחיתת דורות חדשים לספארק (שתקבל הפעם גם תיבה אוטומטית), למאליבו, ולקרוז. הציפיות שלחידושים חשובים אלה תצטרף גם הקאמרו.
ב-UMI מצפים למכור כ-4000 כלי רכב חדשים ברבעון הראשון של 2015, כאשר בגלל הצטיידות במלאי מוקדם הם יוכלו להתגבר על עליית הדולר ושינוי המס הירוק. "אחרי כן המצב יהפוך מאתגר יותר" הם אומרים.

שברולט חוזרת לאמריקה
צילום: מנהל