נאסר אל-עטיה הקטארי ממשיך להוביל בדירוג המכוניות במירוץ דקאר הדרום אמריקני, גם אחרי היום השביעי. אל-עטיה ניצח ביום החמישי לאירוע, כאשר בשישי ניצח ולאדימיר ואסילי, אף הוא במיני. גם ביום השביעי הארוך ניצחה מיני אבל היה זה שוב אורלנדו טראנובה שנמצא כבר מחוץ לתחרות על המקום הראשון בדירוג הכללי. בקטע זה, שחלקו נערך בגבהים של 3500 מ', סבל אל-עטיה ממחלת גבהים והדבר פגע קשות בזמנים שהשיג.

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן
דקאר 2015: אל-עטיה ממשיך להוביל
צילום: מנהל
אל-עטייה מוביל

בסוף היום סיפר הנהג הקטארי כי נאלץ לעצור שלוש פעמים כדי להקיא וסבל מכאבי ראש קשים בכל קפיצה. הבעיה הגדולה מבחינתו הייתה שג'יניאל דה-וויליר, בטויוטה, שאוחז בבטחה במקום השני, צמצם את הפער למקום הראשון בשלוש דקות, וזה עומד כעת על קצת יותר משמונה דקות.
דקאר 2015: אל-עטיה ממשיך להוביל
צילום: מנהל
מצמצמים את הפער מהמקום הראשון
מעבר לכך היום השישי לא סימן חדשות טובות עבור פיג'ו. אחרי תקלות קשות ביום הרביעי, ביום השישי נאלץ קרלוס סיינז לפרוש כאשר 20 ק"מ לפני הסיום הוא פגע בסלע והתהפך חמש פעמים. גם סיריל דפרה הדרדר לאחור בדירוג אחרי תאונה באותו יום. המתחרה היחיד של פיג'ו שנותר בתמונה הוא מר דקאר, סטפן פטרהאנסל, שממשיך במירוץ סולידי ונמצא במקום השמיני בדירוג הכללי. גם הוא "זכה" במנת הבעיות שלו כאשר ביום החמישי הפסיד חצי שעה בגלל תקלה. במקום השלישי נמצא עדיין יאזיד אל-ראג'י הנוהג בטנדר של טויוטה.
דקאר 2015: אל-עטיה ממשיך להוביל
צילום: מנהל
פטרהנסל נשאר לבד
האופנועים יצאו ביום השביעי למנוחה, ובסוף היום השישי הוליך ג'ון ברדה הספרדי בהונדה, לפני מארק קומה (KTM) ופאולו גונקלבס (הונדה).

דקאר 2015: אל-עטיה ממשיך להוביל
צילום: מנהל