קיה ספורטאז', האח התאום ל-ix35 של יונדאי, הוצג בתחילת שנת 2010 והגיע אליו עוד באותה השנה. בשנת 2014 עבר הרכב מתיחת פנים שכללה שינויים קטנים בעיצוב מלפנים ומאחור, ושדרוג תא הנוסעים עם חומרים איכותיים יותר ובידוד משופר.

לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על קיה ספורטאז' חייג ל-3262* או לחץ כאן

אבל השינוי לא מסתכם רק בפנים חדשות; הספורטאז' קיבל מנוע חדש בנפח 2.0 ליטר. ההספק טיפס ל-166 כ"ס (163 כ"ס בעבר) והמומנט ל-20.9 קג"מ (19.7 קג"מ בעבר). השיפור בנתונים על הניר קטן, אך השיפור בפועל על הכביש גדול יותר, וזמינות כוח משופרת עושה את הנהיגה לנינוחה בהרבה. גם המתלים זכו לטיפול ששיפר את נוחות הנסיעה.

למבחן המלא על קיה ספורטאז' לחצו כאן

למרות השיפורים בתא הנוסעים ובמנוע, השינוי המשמעותי ביותר נוגע דווקא למחיר. הספורטאז' המעודכן נחת בארץ ברמת גימור חדשה "אורבן" שמוצעת במחיר נמוך משל המתחרות – כ-150,000 שקל – ומציבה אותה קרוב לרכבי הפנאי הקטנים כמו שברולט טראקס (בגרסת הטורבו לפחות) עליהם הוא עדיף משמעותית.

רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.


סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.