יונדאי ישראל, המותג הנמכר ביותר בשוק המקומי, מפרסם את המחירון החדש ל-2015. בניגוד לשחקניות מרכזיות אחרות כמו טויוטה ומאזדה – שספגו חלק ניכר מעליית המחיר הנובעת מעדכון המס הירוק (כ-2500 שקל במכוניות מרכז השדה) ושמרו על רוב המחירים – אצל יונדאי עלו מחירי רוב הדגמים והגרסאות.

ההתייקרות היא בשיעור של כ-2.5%-4% והסיבה לה היא לא רק עדכון המס הירוק אלא גם התחזקות הדולר; יונדאי ישראל רוכשת את המכוניות בדולרים. יהיה מעניין לראות כיצד תפעל טלקאר, יבואנית קיה, החברה האחות של יונדאי.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

מחיר המיני i10 בגרסתה הידנית והבסיסית נשאר (60,000 שקל), אך הגרסאות האוטומטיות ורמת הגימור הגבוהה יותר התייקרו ב-2000 שקל; מחיר גרסת 1.2 ליטר האוטומטית לא השתנה.
יונדאי מייקרת את מרכז השדה
צילום: מנהל
יונדאי i30. המחיר התייקר ב-2500-2000 שקלים

הדגם התת-משפחתי i25 התייקר ב-3000-3500 שקל ומחירו התחילי הוא 112,500 שקל. מחיר המשפחתית-האצ'בק i30 עלה ב-2000-5000 שקל, כאשר ההתייקרות הגדולה ביותר היא דווקא בגרסה הזולה. i35, המשפחתית-סדאן, תתייקר בשיעור של 3500-4000 שקל. מחיר המשפחתיות של היונדאי יתחיל ב-132,000 שקל, והמשמעות היא שהן תהיינה יקרות מטויוטה קורולה ואוריס וממאזדה 3.

יונדאי ולוסטר התייקר בשיעור דומה וכאן יש לציין את הפסקת שיווק גרסת הטורבו.

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

לא הכל
המשפחתית הגדולה של יונדאי, i40, שמרה על מחירה. רכב הפנאי iX35 התייקר בגרסת הבסיס (מ-151,000 ל-155,000 שקל), אך שאר הגרסאות שמרו על מחירן, ממש כמו כל גרסאות הסנטה פה. הדגם המסחרי i800 התייקר ב-2000 שקל.
יונדאי מייקרת את מרכז השדה
צילום: מנהל