קרדן רכב, הבעלים של אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, דיווחה כי סמל"ת, יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה וסובארו, רכשה רבע ממניות אוטו איטליה בסכום של חמישה מיליון שקל. הרכישה היא לפי הסכם עליו חתמו שתי החברות ועליו דיווחנו כבר.
זו אינה הפעם הראשונה בה אוטו איטליה עוברת שינויי בעלות. החברה הוקמה לפני חמש שנים על ידי זוהר אלון שקיבל את זיכיון היבוא של פרארי ומזראטי לישראל. אלון מכר את החזקותיו בחברה לשותפה, קרדן רכב, לאחר ארבע שנים. קרדן רכב היא הבעלים של חברת ההשכרה והליסינג אוויס ושותפה ב-UMI, יבואנית ג'נרל מוטורס.

בהתאם להסכם, לסמל"ת ניתנה אפשרות לרכישת עוד 25% ממניות אוטו איטליה, תמורת סכום זהה לזה שהועבר כעת.
השותפות עם חברה גדולה כמו סמל"ת אמורה להקל על הלוגיסטיקה שביבוא מספר קטן של כלי רכב ולהוזיל אותה, והיא יותר מאשר מתבקשת מכיוון שפרארי ומזראטי שייכים לקונצרן פיאט.

סמל
צילום: מנהל

לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

יואב הורוביץ, מנכ"ל קרדן רכב (אוויס) ויו"ר אוטו איטליה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין החברות. מאז כניסתנו לפעילות באוטו איטליה, הצלחנו לממש את התכנית האסטרטגית, תוך עמידה ביעדים שהצבנו לעצמנו. אנו מאמינים ומשוכנעים כי שיתוף הפעולה עם חברת סמל"ת יצעיד את החברה קדימה ויתרום לפיתוחה".

אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "אנו מברכים על העסקה. כחלק מה-DNA של קבוצת סמל"ת בייצוג מותגי רכב איטלקיים מובילים, השייכים לקבוצת פיאט העולמית, מדובר בשותפות טבעית והמשך ישיר לאסטרטגיה הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה".