חברת מכשירי תנועה הכריזה על קריאה לתיקון יזום (Recall) לדגמי ג'יפ גרנד צ'ירוקי מהשנים 2011-2014, וסוזוקי ספלאש וסוויפט משנת 2014. הקריאה מתייחסת למספר תקלות שונות, והנה הפירוט.
ג'יפ גרנד צ'ירוקי משנות דגם 2011-2014: הקבוצה הראשונה שנקראת למוסך כוללת 1257 כלי רכב בהם נדרשת התקנת שרוול אטימה למגבר הבלם, בשל חשש לחדירת מים. הקבוצה השנייה כוללת 1359 כלי רכב לטובת בדיקת חיווט סך השמש.
קריאה לתיקון לדגמי ג'יפ וסוזוקי
צילום: מנהל
הצ'יף נקרא למוסך
ג'יפ גרנד צ'ירוקי משנת דגם 2014: 241 כלי רכב נקראים למוסך לעדכון תוכנת מחשב ההגה, בשל חשש להפרעה אלקטרונית שעלולה לגרום לכך שמערכת ה-ESP לא תופעל בעת הצורך. בנוסף, 291 כלי רכב נקראים למוסך בשל חשש לתפקוד לא תקין של מחווני האיתות בעקבות חיווי שגוי.
סוזוקי סוויפט וספלאש משנת דגם 2014: שתי הקטנות של סוזוקי נקראות למוסך לצורך החלפת בורגי גלגלת משאבת המים בשל חשש כי לא הודקו כראוי. במקרה כזה הברגים עשויים להשתחרר. הקריאה כוללת 227 כלי רכב.
קריאה לתיקון לדגמי ג'יפ וסוזוקי
צילום: מנהל
צריך להחליף את ברגי משאבת המים
הודעה בכתב תישלח לכל בעלי המכוניות בהן יש לבצע את אחת (או יותר) מקריאות השירות. את התיקון ניתן יהיה לבצע בכל אחד ממוסכי השירות המורשים של החברה ללא תשלום. זמן התיקון כ-4 שעות ומומלץ לתאם את הבדיקה מראש מול המוסך.
רשימת מרכזי השירות של החברה ופרטיהם מופיעים באתר האינטרנט של החברה שכתובתו: www.ael-group.co.il או בטלפון 1-700-701-900.
שימו לב. על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יביא את רכבו למוסך כדי לטפל בבעיה שהתיקון היזום מתייחס אליה תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב שלו ולא יאפשר העברת בעלות.
קריאה לתיקון לדגמי ג'יפ וסוזוקי
צילום: מנהל