אחרי שהות של ארבע שנים וחצי בארצות הברית, חוזר דני שביט לשוק הרכב הישראלי. שביט יחל כאן במילוי תפקידו החדש כמנכ"ל קבוצת קל אוטו שעוסקת בהשכרת רכב, ליסינג, מכירה, הובלה ועוד. המנכ"ל החדש יחליף את שמוליק קליין, המייסד, הבעלים והמנכ"ל של הקבוצה ב-22 שנותיה. קליין ימלא מעתה את תפקיד יושב הראש של החברה.

דני שביט הוא מהמנהלים המוערכים בשוק הרכב הישראלי בזכות עבודתו עם יצרן המכוניות הקוריאני יונדאי. שביט היה מנכ"ל יונדאי ישראל (בקבוצת כלמוביל) במשך חמש שנים (2002-2007), ונחשב כמי שביסס את מקומו של היצרן הקוריאני בצמרת שוק הרכב בישראל. בתקופה זו הגיע המותג למקום השני בטבלת המכירות, לאחר שמכירותיו גדלו מ-5000 כלים לשנה ל-20,000. שביט הוחלף בזמנו על ידי דן אורנשטיין (כיום מנכ"ל צ'מפיון מוטורס).

בהמשך היה שביט מנכ"ל קבוצת אלדן-תחבורה, שם גם היה אחראי על יצירת הקשר עם יצרנית הרכב ההודית טאטא (מהלך שלא הבשיל לבסוף לכדי ייבוא). בשנים האחרונות שהה שביט בארצות הברית, ייסד וניהל שם את פעילות פאנגו, הפועלת בתחום החנייה.

הגעתו של שביט לקל אוטו מתרחשת בתקופה משמעותית בשוק הרכב הישראלי בכלל ובקבוצת קל אוטו בפרט. תחום היבוא המקביל לרכב מתפתח כאן, וניסיונו העשיר והמוצלח של שביט בשוק המקומי אמור לשחק תפקיד מכריע.

בקל אוטו התייחסו לתחום היבוא המקביל באופן מעורפל. בהודעה לעיתונות ציין שמוליק קליין כי "קל אוטו נמצאת בפני הרחבה ניכרת של הפעילות בענף התחבורה, ואני מאמין שהשילוב בין כישורי היזמות שלי ליכולת הניהול של שביט יביאו לסינרגיה הנדרשת לניהול הצמיחה המהירה של הקבוצה.”