לקסוס NX מכניס את לקסוס, גם אם באיחור קל, לקטגוריה הצומחת של כלי-הפנאי-פרמיום הלא ממש גדולים, מול מתחרים כמו אודי Q5 ו-וולוו XC60. הדגם החדש מגיע ארצה עם מבחר של שתי יחידות הנעה – היברידי (NX300h) וטורבו (לראשונה בלקסוס אי פעם, NX200t) – אפשרות להנעה קדמית או כפולה ושתי רמות אבזור.

יחידת ההנעה ההיברידית מבוססת על זו שאנו מכירים בארץ מקאמרי הייבריד – מנוע 2.5 ל' במחזור אטקינסון המשודך למנוע חשמלי המייצר הספקת כולל של 197 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 19.2 ק"מ/ל', והדירוג הירוק הוא 3, מה שאומר שהרכב לא זכאי להטבת המיסוי של רכב היברידי (מס קניה בשיעור מופחת של 30%). מנוע הטורבו, בנפח 2.0 ל', שהוא כאמור חדש לחלוטין מבחינת לקסוס, מציע 238 כ"ס ו-35.7 קג"מ כבר מ-1650 סל"ד. התיבה אוטומטית עם שישה הילוכים.
צילום: מנהל
מנוע טורבו ראשון ללקסוס
בגרסת הלקשרי הבסיסית ניתן למצוא פנסי לד ראשיים, מפתח חכם, גג שמש פנורמי ומושבים מחוממים.
גרסת הפרמיום (תוספת של 20,000 שקלים) מוסיפה על האבזור שבלקשרי ריפודי עור אמיתי (דמוי עור בלקשרי), הנעה כפולה, מושבים קדמיים חשמליים, פתיחה חשמלית לתא המטען, מערכת מניעת התנגשות מבוססת רדאר ומערכת בקרת שיוט אקטיבית.

מחירים: החל מ-296,000 שקלים לטורבו והחל מ-306,000 שקלים להיברידי.
צילום: מנהל