יגואר F. דגם הספורט, בגרסאות קופה וקונברטיבל, זכה לשתי אופציות משמעותיות: הנעה כפולה ותיבה ידנית. בנוסף, תוצע הקונברטיבל גם בגרסת R. עם ההנעה הכפולה, מנוע V8 5.0 ליטר, מגדש-על ו-550 כ"ס, תזנק היגואר ל-100 קמ"ש ב-4 שניות ותגיע ל-300 קמ"ש – מוגבלים אלקטרונית. התיבה הידנית תוצע במנועי השישה צילינדר עם 340 ו-380 כ"ס.
צילום: מנהל
יגואר F-Type זוכה לאופציה למערכת הנעה כפולה ולתיבה ידנית
אודי A7 ספורטבק h-tron. אודי מציגה דרך דגם קיים את ההצעה שלה לרכב מונע תאי דלק. טויוטה והונדה מציגות קונספט ודגם ראשון עצמאי (גם בדגמי הכלאיים), בניגוד ליצרני אירופה שמשתמשים בדגם מכהן. הקונספט המימני מציע טווח של 500 ק"מ ותדלוק בן 3 דקות, נתונים דומים לאלה של דגמי המימן של טויוטה והונדה. אודי מציינת כי יעילות המערכת היא כזו, שקילו מימן שווה ל-3.7 ליטר (גלון אמריקאי) בנזין. המצבר בקונספט הוא של 8.8 ק"וו/שעה, נטען גם מהרשת ומספק טווח נסיעה של 50 ק"מ. ההנעה הכפולה מבוססת על הפרדה מלאה בין הסרנים, וניהול כל אחד/שניהם נעשה באופן אלקטרוני. הביצועים הם 7.9 שניות ל-100 קמ"ש ו-180 קמ"ש.
צילום: מנהל
גם אודי רוצה מימן
לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

טויוטה פריוס V ו-C. בינואר 2011, בדטרויט, הציגה טויוטה שתי גרסאות חדשות לפריוס: סטיישן (V) וגרסה מוזלת (C). בנובמבר 2014, בלוס אנג'לס, הציגה טויוטה את מתיחת הפנים לשתיים האלה. החידושים בחוץ כוללים עדכון פנסים, לד ופנסי ערפל, ואלו בפנים מסך "4.2, או "6.1 במערכת המידע/בידור. אין שינויים במנועים, בשאר המכלולים ובביצועים. הרכב הוזל ב-75 דולר.
צילום: מנהל
טויוטה פריוס V. הגיע הזמן להתעדכן

פולקסווגן גולף R ואריאנט. גרסאות ביצועים לגולף היו גם היו. והיו גם גרסאות סטיישן. אבל כמו קווים מקבילים, הם לא נפגשו. וכמו שקורה בעולם לא שטוח, בסוף הם כן. עכשיו. פולקסווגן גולף, המשפחתית המהוגנת, בגרסת ואריאנט השימושית והעוד יותר ממוסדת הופכת, דרך R, להיות משהו שונה לגמרי. המנוע מייצר 300 כ"ס ו-38.7 קג"מ. עם תיבה רובוטית דו-מצמדית 6 הילוכים (עם מצמדים יבשים), והנעה כפולה (האלדקס, דור IV) היא יכולה להגיע מעמידה ל-100 קמ"ש, ב"מצב מירוץ" כמובן, ב-5.1 שניות (3.8 שניות ל-80 קמ"ש). וזה לא רע בשביל המשפחתית המשמימה לקניות (המוגבלת ל-250 קמ"ש). כדי להעניק ל-R יכולת פניה ראויה להספק ול-R, צוידה המכונית במתלי ספורט שהונמכו ב-20 מ"מ ביחס לדגם הרגיל. וזו סטיישן: נפח הטענה של 605 ליטר שיכול לגדול פי 2.7, ל-1620 ליטר.
צילום: מנהל