דגם הפנאי החדש של מאזדה, CX-3, יוצג בתערוכת לוס אנג'לס בסוף החודש, ויהיה החמישי, מציינת החברה, עם עיצוב קודו וטכנולוגיות סקיי אקטיב.
פרטים ראשונים
רכב הפנאי החדש והקומפקטי של מאזדה משתרע על בסיס גלגלים של 257 ס"מ ורושם ממדי מרכב של 427x177x155 ס"מ; הקשר למאזדה 2 שהוצגה לא מזמן בולט ביותר. בכל הקשור למופע, מעבר למאפייני העיצוב הבולטים, כולל הלד הבלתי נמנע, יש לציין כי CX-3 יצויד גם בחישוקי "18 ויוצע עם צבע קרמי-מתכתי חדש לגמרי.
לוס אנג'לס 2014: מאזדה CX-3 החדש נחשף
צילום: מנהל
מאזדה חשפה את ה-CX-3 החדש לראשונה

ביחס למרכב ולשלדה, מציינת מאזדה כי פלדה עמידה בכוחות פיתול גבוהים מהווה 63% מהרכב ובתכנון ובביצוע הושם דגש רב על מניעת חדירת רעשי חוץ פנימה וכושר אווירודינמי מתקדם.

ל-CX3 הנעה כפולה חדשה, עם בקרת אחיזה ייחודית מלפנים (תהיה גם גרסת הנעה קדמית). לדגם יש מפרש כוח (PTO) והדיפרנציאל האחורי קל וקומפקטי, נאום ההודעה לעיתונות. בשלב זה, מדברת מאזדה על מנוע 2.0 ליטר בנזין או 1.5 ליטר דיזל (ולא מציינת נתונים נוספים), ואלה ישולבו עם תיבה אוטומטית או ידנית בנות שישה הילוכים.
לוס אנג'לס 2014: מאזדה CX-3 החדש נחשף
צילום: מנהל
הקשר למאזדה 2 ברור
מאזדה מציינת כי השקיעה רבות בהנדסת אנוש, עם דגש רב ליחסי אדם-מכשור, תנוחת נהיגה, מיקום אביזרים ותפעולם ועוד. בכל הקשור לבטיחות אקטיבית, מציינת החברה כי לדגם מכשיר רדאר להפעלת מערכות רלוונטיות.
מתי אצלנו?