אתם כנראה יותר טובים במים מאשר בסלעים. הייתי בטוח שהאתר המצולם, שנמצא באזור מטויל מאוד, הן ברגל והן בכל סוגי הרכב הקיימים, יזוהה בקלות על-ידי קוראים רבים, אך אף אחד לא הצליח לזהות את המקום במדויק. לכן נוסיף החודש רמז – האתר המדובר נמצא לא רחוק מעמק איילון. קדימה, לפשפש בזיכרון – הפרס מחכה לכם!
ושוב הערה: כל האתרים המופיעים בחידה הם בארץ. לכן גם אם אתם בטוחים שראיתם מקום שנראה בדיוק ככה ביוון, צרפת או איי גלפגוס – זה לא זה.
אנחנו מקווים שהרמז יעזור לכם הפעם לזהות – ולזכות. את הזיהוי יש לשלוח ל-[email protected] עד ה-24 לנובמבר. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
זהה את האתר – וזכה בפרס (חודש נובמבר)
צילום: מנהל
הפרס החודש – פנס לד P5R מבית חברת לד לנסר

שווה לכם להשתתף
להזכירכם, אם אתם מזהים את האתר (או לפחות חושבים כך) שווה לכם לנסות את מזלכם. בפעם הקודמת הקורא יגאל ליברמן זיהה את האתר וזכה במולטיטול לדרמן OHT בשווי 635 שקלים.

פרס החודש: פנס לד P5R מבית חברת לד לנסר. הפנס עמיד למים וכולל סוללת ליתיום יון נטענת המספיקה עד ל-12 שעות עבודה. ניתן לטעון אותו משקע USB או משקע רגיל, מה שמאפשר טעינה קלה וזמינה בכל מקום. למרות ממדים קטנים ומשקל קל, ה-P5R מספק אלומת אור חזקה של 270 לומן, עם אפשרות שליטה במיקוד האלומה. מחיר הפנס לצרכן הוא 725 שקלים.
המדור בחסות חברת T&I, יבואנית לד-לנסר ולדרמן