זמן קצר אחרי שהוצג בתערוכת פריז, פותחת יבואנית מיני בישראל בשיווק דגם חמש הדלתות החשוב של מיני קופר. דגם זה מביא את מיני כמעט למחוזות המשפחתית (או סופרמיני ממש גדול); בנוסף למרכב עם חמש דלתות, בסיס הגלגלים כאן ארוך בהרבה ורושם נתון של 256.7 ס"מ - 7.2 ס"מ יותר מאשר במיני הרגילה - וגם המרכב התארך משמעותית, ל-398 ס"מ (תוספת של 16 ס"מ).
מחיר הדגם בעל חמש הדלתות גבוה ב-10,000 שקל מאשר הדגם הקטן, כאשר רמות האבזור זהות. מחיר גרסת קופר יתחיל ב-175,000 שקל ואילו קופר S תוצע ב-207,000 שקל. גם לדגם זה תוצע חבילת פיור לד (עם תאורת לד מלאה וחישוקים גדולים יותר), ומחירה של זו 30,000 שקל.

גם מחומשת הדלתות תוצע עם מנועי ב.מ.וו של הדור החדש. מדובר במנוע 1.5 ליטר 3 צילינדרים עם מגדש בקופר (136 כ"ס) או ב-2.0 ליטר טורבו (192 כ"ס) בקופר S. הביצועים הם 207 קמ"ש ו-8.1 שניות ל-100 לקופר; 232 קמ"ש ו- 6.8 שניות לקופר S. הנתונים טובים מעט פחות מאשר בדגם שלוש הדלתות, אבל הפער ממש זניח. לשתי הגרסאות תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. בהמשך תגיע גם גרסת ONE עם מנוע בנפח 1.2 ליטר (102 כ"ס) שתעלה כנראה כ-150,000 שקלים.

כרגיל במיני, גם דגם זה יוצע ברמת אבזור גבוהה, עם מערך המולטימדיה החדש (כולל בלוטות'), בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חניה, בחירה במצבי ניהוג, מערך דימום/התנעה, כמו גם חבילת תאורה פנימית. המכונית תוצע עם חישוקים קלים אם כי במידות צנועות יחסית: 175/65R15 לקופר ו-195/55R16 לקופר S.

המיני הגדולה - בארץ
צילום: מנהל
דגם חמש הדלתות (מימין) גדול ושימושי יותר