עיר האורות התקשטה לכבוד תערוכת המכוניות הגדולה הנערכת בה, כרגיל, מדי שנתיים. שלא כרגיל, הכל בתוך התערוכה היה נגדנו. היום השני מבין שני ימי העיתונות היה ערב יום הכיפורים, מה שגרם לנו לקצר בביקור ולאוץ היישר מהתערוכה לארוחה המפסקת. ודווקא כאשר הזמן קצר ולחוץ, גילינו כי מיקומם של תצוגות יצרנים רבים וחשובים מאוד הוזז למקום אחר, לפעמים רחוק, לפעמים רחוק מאוד מהאולם המרכזי בו הוצגו שנים. ולאחר שמכירים בעל פה, זה משנה הרבה, ובכלל מגדיל את טווח ההליכה. והרי מיהרנו. הם גם החליטו לדחוס את מסיבות העיתונאים לשעות בהם השמש עוד לא זורחת וגרמו לכולם לשפשף עיניים.   
 
 
אנחנו, כמובן וכרגיל, מילאנו את כל חובותינו, לכם הקוראים.
 
אצנו לפגוש את המעצב של למבורגיני אסטוריאס המושכת, והמשכנו לראיון עם זה שתכנן את MX5 החדשה והקלילה של מאזדה; ראינו את הניסיון החדש של יגואר להציג "משפחתית גדולה" מכובדת, לא כמו הקודמת (שהייתה לא); בדקנו את היומרה של רנו להביא יוקרה לצד הקומפקטי ולהביא חיים למיניוואנים הגדולים; לא פסחנו על מכוניות "ארציות" כמו יונדאי I20 שגדלה, סקודה פאביה שהפכה נאה, או פאסאט שנראתה כמו... פאסאט. כל אלה יצרו שפע מרתק שהדגיש יותר מתמיד שעולם הרכב בוחר בכל הכיוונים.
 
על המראות, האווירה והשיחות המרתקות שניהלנו עם קברניטי התעשייה נספר בגיליון נובמבר הקרוב של מגזין אוטו.    
 
 
לצפייה בגלריה המלאה לחץ כאן
 
פריז 2014: תמונות מהתערוכה (גלריה)
צילום: נעם וינד