דגם מחודש לרכב הפנאי של הונדה רואה אור בתערוכת פריז. זוהי מתיחת פנים לאחד מחלוצי הז'אנר שהוצג ב-1995. הדגם הנוכחי, הרביעי בשושלת, הוצג ב-2011, ומתיחת הפנים הנוכחית כוללת מספר גדול של שינויים, גם מעבר לפעילותה של וועדת קישוט. ובכל זאת: מרכיבי עיצוב החוץ חדשים ואלה כוללים את הסבכה, פנסי החזית והערפל, פגושים ומיגון גחון. מאחור, חדשים אף הם תאורת לד, עיצוב הדלת האחורית והפגוש.
הונדה CR-V המחודש זכה גם למנוע דיזל 1.6 ליטר חדש המייצר 160 כ"ס ו-35.7 קג"מ. שילוב המנוע עם תיבה ידנית 6 הילוכים מסדר רמת זיהום נמוכה של 130 גרם/ק"מ של CO2 (שיפור של 11% ביחס למנוע הקודם). תיבה חדשה היא אוטומטית תשעה(!) הילוכים, ושילובה למנוע הנ"ל מניב 135 גרם/ק"מ של CO2 (שיפור של 20% ביחס לשילוב הקודם).
פריז 2014: הונדה CR-V
צילום: מנהל
בתמונות ניתן לראות את הגרסה האמריקנית
המנוע הנ"ל ישרת את ההנעה הכפולה. גרסת ההנעה הקדמית תצויד ב-1.6 ליטר דיזל 120 כ"ס הפולט 117 גרם/ק"מ של CO2.

בארה"ב יכלול הדגם החדש מנוע 2.4 ליטר משופר מקודמו (היחיד שם), עם תוספת מומנט של 11%, מ-25 קג"מ ל-27.8 קג"מ, וזה יפעל עם תיבה רציפה. ברכב, מצהירה הונדה אמריקה, יהיו מערכות בטיחות מתקדמות, כמו בלימה לאחר תאונה, בקרת נתיב, בקרת שיוט אקטיבית, אזהרת התנגשות ועוד כיו"ב. הדגם החדש יצויד גם בדוושת תאוצה אלחוטית, ויהיו לו מסך מגע גדול במרכז, מערכת בידור/מידע חדשה ושאר טובין כמקובל כיום.
פריז 2014: הונדה CR-V
צילום: מנהל