כמו שהבטחנו לכם לפני ימים אחדים, ניסאן מתחילה בשיווק הדור החדש של ניסאן קשקאי הכל כך חשוב עבור המותג. בניסאן מתכוונים להשיקו עם אבזור שופע ולא לגלוש לגרסאות בסיס זולות כמו חלק מהמתחרים, ועדיין המחיר ההתחלתי ירד ויחל ב-155,000 שקלים. בניגוד לקודמו, הקשקאי החדש נראה הרבה יותר מוחצן, קשוח ומקושר לשטח. צריך לזכור שהקשקאי היוצא שימש את ניסאן גם כתחליף לרכב קומפקטי-משפחתי והיום כבר יש לניסאן דגם שמכוון להתחרות בתחום זה (הפולסאר שתגיע בקרוב גם לישראל). הרכב החדש גדל עם אורך של 437.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 264.5 ס"מ.
הרכב החדש יוצע בתחילת הדרך עם שני מנועים: בנזין ודיזל שישודכו לתיבה רציפה חדשה שמכונה X-טרוניק. זו מבטיחה לשלב בין יתרונות התיבה הרציפה לתחושה של תיבה פלנטרית רגילה. המנוע העיקרי בהיצע יהיה ה-1.2 טורבו שמקורו ברנו, ולו 115 כ"ס. הוא יציע ביצועים סבירים למדי עם 173 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-12.9 שניות. כן תוצע בהמשך גרסה ידנית (185 קמ"ש, 10.9 שניות).
ניסאן קשקאי יוצא לדרך – הפרטים המלאים
צילום: מנהל
הקשקאי החדש הגיע לישראל
גרסת הדיזל 1.6 ליטר תהיה החזקה בהיצע (130 כ"ס) ותייצר ביצועים טובים יותר עם 11.1 שניות למאה ו-183 קמ"ש מרביים. לכל הכלים הנעה קדמית אבל בהמשך הדרך עשויה להגיע גם גרסת הנעה כפולה. לכל הגרסאות מערכת עצור והתנע ובניסאן ישראל טוענים לשיפור גדול בצריכת הדלק והגרסאות ממוקמות בקבוצה 7 (לבנזין האוטומטי) ו-13 (לדיזל) בדירוג הירוק.

הקשקאי יוצע בשלוש רמות גימור, 'ACENTA', 'ACENTA SV' ו-'TEKNA', במחיר של 155,000 שקלים, 165,000 שקלים ו-175,000 שקלים בהתאמה (מדובר במחירים נמוכים מאלה של הגרסאות המקבילות של הדור היוצא). גרסת הדיזל תעלה 170,000 שקלים, 180,000 שקלים ו-190,000 שקלים בהתאמה.
ניסאן קשקאי יוצא לדרך – הפרטים המלאים
צילום: מנהל
המחיר מעט נמוך מבעבר, אך גם ההספק נמוך יותר

גם ברמה הבסיסית הקשקאי יגיע מצויד למדי ויכלול עם בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה מתקדמת ושופעת תפקודים עם מצלמה, חישוקים קלים (17 אינץ'), מראות צד מתקפלות, חיישני תאורה וגשם ובלם חנייה חשמלי.

ניסאן קשקאי יגיע בגרסת ה-'ACENTA SV' מצלמות היקפיות, חיישני חנייה היקפיים, מפתח חכם, גג זכוכית פנורמי, מסילות גגון, שמשות אחוריות כהות וחישוקי 18 אינץ'. בגרסה זו תוצע גם חבילת בטיחות עם מערכת למניעת התנגשות חזית (עם בלימת חירום עצמאית), תאורה אדפטיבית, זיהוי תמרורים והתראה על סטייה ממסלול. לגרסת ה-'TEKNA' היקרה בהיצע פנסי לד ראשיים, חנייה אוטומטית וכן התראה על רכב בשטח מת, עירנות נהג, וזיהוי עצמים זזים. לגרסה זו חישוקי 19 אינץ', ריפוד עור וכיוון חשמלי למושב הנהג.