ב.מ.וו החליטה שהגיע הזמן להוריד את הגג, ואחרי שהציגה את ב.מ.וו סדרה 2 קופה (שגם הספקנו לבחון בגרסת ה-M235i החזקה), מציגה היצרנית הבווארית את גרסת החיים הטובים – ב.מ.וו סדרה 2 קבריולה החדשה. המכונית החדשה שומרת על מידות דומות מאוד לאלה של סדרה 2 המוכרת, אך היא כמובן מחליפה את הגג הקשיח בגג בד רך מתקפל שיוצע ללקוחות בשלושה צבעים – שחור, אפור או חום.

ב.מ.וו כמעט ולא שינתה דבר בעיצוב המכונית, למעט הגג כמובן. כשהגג סגור היא מאבדת משהו מאפקט הקופה שיש לאחות הסגורה (כמו מכוניות קבריולה רבות אחרות), אך כשהגג נפתח היא מקבלת מראה כמעט רודסטרי, כנראה בזכות המידות הצנועות יחסית. תהליך הקיפול של הגג, למקרה שתהיתם, אורך כ-20 שניות. בוודאי תשמחו לשמוע כי בהשוואה לסדרה 1 קבריולה אותה היא מחליפה, נפח תא המטען צמח ב-30 ליטר לכדי 335 ליטר כשהגג סגור (280 ליטר במצב פתוח).
צילום: מנהל
גרסת הקבריולה כבדה בכ-150 ק"ג ביחס לקופה

כמו תמיד, הוויתור על הגג גובה מחיר בדמות משקל עודף, וכאן מדובר על עליה של כ-150 ק"ג (בהתאם לגרסה) ביחס לגרסת הקופה. היצרנית הבווארית מבטיחה שלמרות תוספת המשקל, ה-2 קבריולה שומרת על מאפייני הניהוג של גרסת הקופה.

סדרה 2 קבריולה תוצע עם מגוון המנועים המוכר לנו מגרסת הקופה. גרסאות הכניסה יוצעו עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (4 ציל') שיוצע בשני הספקים – 184 כ"ס (בגרסת ה-220i) ו-245 כ"ס (בגרסת ה-228i). שניהם יוצעו בשידוך לתיבת הילוכים ידנית (6 יחסי העברה) או האוטומטית המוכרת (8 יחסי העברה). הביצועים עדיין טובים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות או 6.0 שניות בהתאמה עם התיבה האוטומטית (7.5 שניות או 6.1 שניות בהתאמה לידניות).
צילום: מנהל
גם הקבריולה תוצע בגרסת M235i כוחנית
בראש ההיצע תעמוד גרסת ה-M235i, שתעשה שימוש במנוע ה-3.0 ליטר טורבו (6 ציל') המפיק 326 כ"ס ו-45.8 קג"מ, כאשר גם הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית (6 יחסי העברה) או אוטומטית (8 יחסי העברה). אלה מספיקים כדי להאיץ את ה-2 קבריולה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.0 שניות בגרסה האוטומטית או 5.2 שניות בגרסה הידנית.

ב.מ.וו צפויה להציג את סדרה 2 קבריולה החדשה במסגרת תערוכת הרכב בפריז שתפתח את שעריה בחודש אוקטובר הקרוב. השיווק באירופה מתוכנן לתחילת שנת 2015.