שנתיים וקצת לאחר שנחת בארץ הדור השלישי של טויוטה יאריס הוא זוכה למתיחת פנים מעניינת. בטויוטה מספרים שבגלל לחץ של החטיבה האירופאית בצעה החברה שינויים גדולים בהרבה ממה שמקובל במתיחות פנים בטויוטה. ואנשי היבואן טוענים שהתוצאה היא שמכונית הסופר-מיני של טויוטה שופרה באופן ניכר.
 
חיצונית השינוי ברור ומאוד מהותי כאשר טויוטה יאריס 2015 קיבלה את החזית החדשה והמאוד מיוחדת בסגנון ה-X  שראינו באייגו. כתוצאה מהשינויים מלפנים ומאחור נוספו לממד האורך שישה ס"מ. הגרסה ההיברידית, בניגוד לעבר, דומה מאוד לגרסאות הרגילות.
 
טויוטה יאריס המחודשת יוצאת לדרך
צילום: מנהל
 
בטויוטה מספרים על הקשחת המרכב, החלפת קורת המתח במתלה האחורי, שיפור בידוד תא הנוסעים וכיול מחדש למתלים כדי לקבל רכב מעודן, נוח ודינאמי יותר. גם מערך ההיגוי כויל מחדש. בתא הנוסעים שונו מרכיבים רבים כדי לשפר את האיכות. זה כולל מחוונים חדשים עם מראה מודרני יותר, הגבהה של הקונסולה המרכזית וקיצור בורר ההילוכים. היאריס גם קיבלה את מערך המולטימדיה החדש של היצרן (טויוטה טאץ' 2) שכולל צג מגע גדול מבעבר ומערך מירור לינק.

 
חושב לקנות טויוטה יאריס? אל תקנה לפני שתשמע מה מומחי אוטו חושבים עליה!
 
חטיבות הכוח (1.3 רגיל או 1.5 היברידי) נותרו דומות אך עודכנו כדי להשיג חיסכון גדול יותר בדלק. וכל הנתון המשולב של גרסת הבנזין הוא 19.6 ק"מ לליטר (לעומת 18.9 ק"מ בעבר) ובדגם ההיברידי 27.8  מול 27 ק"מ לליטר. טויוטה גם ניסו לעדן את פעולת המנועים.
 
מבחינת מחירים לא חל שינוי: מחירי היאריס יחלו ב-90,000 שקלים לידנית או 102,000 לאוטומטית. גרסת הסטייל המצויידת יותר עם מערך המולטימדיה  (מצלמה בלוטות') ותאורת לד ליום תעלה 104,500 שקלים. גרסת נוספת וחדשה הינה הסקאי האופנתית יותר שכוללת בנוסף גג זכוכית, וחישוקים קלים תעלה 108,000 שקלים. האחות ההיברדית מצוידת יותר (מתג התנעה, בקרת אקלים, חישוקים קלים) ותעלה 117,500 שקלים. נוספה התראה על לחץ אוויר נמוך בכל הגרסאות.

מתחילת השנה, טויוטה יאריס ניצבת במקום הרביעי במסירות בסגמנט הסופר מיני, כך סיפר רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס. דרור גורלניק, סמנכ"ל שיווק יוניון מוטורס, סיפר על כוונה למכור כ-4,000 כלים כאלה בשנה מלאה וכ-20% מכמות זו תהיה מהגרסה ההיברידית.
 
טויוטה יאריס המחודשת יוצאת לדרך
צילום: מנהל
המחירים יחלו ב-90 אלף שקלים לידנית, ו-102 אלף שקלים לאוטומטית