רק בחודש שעבר התארח אצלנו אנדי פאלמר, סגן נשיא בכיר בניסאן, האחראי על התכנון, מכירות ושיווק במותג, וראש אינפיניטי הגלובאלית. הוא סיפר לנו על התוכניות הגדולות של ניסאן עבור השוק המקומי והעולמי וכעת אנחנו מתבשרים שהוא עובר לראשות אסטון-מרטין. באופן משעשע אך ללא שום קשר כמובן, פאלמר מגיע לאסטון-מרטין בדיוק כשזו מגיעה אלינו ובתיאום מושלם עם ההודעה הרשמית על תחילת יבוא המותג האגדי לארץ.

יש מחיר למכוניות אסטון מרטין בישראל!
מבחינת אסטון נראה שמדובר באיש הנכון ובזמן הנכון. פאלמר, כיאה לבריטי טיפוסי הוא חובב רכב מושבע, שיודע לספר באריכות על נהיגותיו ברינג והשתתפות במרוצים, אבל הוא גם מהנדס עם ניסיון עצום בניהול ופיתוח מוצרים ואסטרטגיות שאוהב את עסקי המכוניות. הוא נחשב מאדריכלי ההצלחה של האופרציה הבריטית של ניסאן בפרט, והאירופאית בכלל, הצלחה שהביאה לשינוי גדול בתדמית המותג.

מ'אוטו' לראשות אסטון מרטין
צילום: מנהל
עיתונות הרכב הבריטית שמחה מהמינוי
אסטון נמצאת היום בצומת דרכים חשובה. היא צריכה להתחיל בהחלפת קו המוצרים הוותיק יחסית שלה, ולהתחיל בפיתוח דור חדש של מכוניות שישענו על טכנולוגיה של מרצדס. אסטון גם צריכה ללמוד לעבוד עם מרצדס ולהעמיק את היחסים לטובת הגדלת המבחר ובכל הנקודות האלה פאלמר יכול לתרום באופן משמעותי ביותר.
עיתונות הרכב הבריטית מאוד שמחה מהמינוי ומאמינה שמדובר בבשורות מצוינות עבור המותג האגדי. השמועות מהאימפריה טוענות שאסטון חיזרה זמן רב אחרי פאלמר.

מ'אוטו' לראשות אסטון מרטין
צילום: מנהל
אנדי פאלמר נחשב מאדריכלי ההצלחה של האופרציה הבריטית של ניסאן בפרט. האם יצליח גם באסטון?